Vi som planerar äggdonation hösten/vintern 2014-2015
Dags för en ny tråd för oss som hoppas på att bli föräldrar via äggdonation hösten/vintern 2014-2015.
Dags för en ny tråd för oss som hoppas på att bli föräldrar via äggdonation hösten/vintern 2014-2015.
aspjg; Vad kul att höra att ni har kommit igång, men tråkigt att höra att du mår dåligt av tabletterna. Själv fick jag en väldigt jobbig huvudvärk sist, så jag hoppas att det blir bättre den här gången. Lycka till nu
dreamz; Jag har också hört att det är läkartider det är brist på Vi står i kö i Umeaå och det var vad vi fick veta, att det var brist på läkare och tider.
Vet du, jag fattade också nada, på vårt första försök, men man lär sig mer och mer för varje dag. Jag lovar...!! Slemhinnan mäter man för att man vill att den ska vara ca 8-12 mm och i treskiktad (eller hur man nu stavar det) när man gör själva insättningen. Så kul att höra att ni är igång nu. Såååå spännande!
Löparnörden; Då är det ju dags för er också. Så kul att läsa att det är så många som är på gång . 13.e skrev du. Det är ju snart. Då kan ju äntligen den 13.e bli ett lyckonummer, eller hur!?
nenne821; Imorgon!!!! Insättning! Men ååå så spännande. Ska tänka på er jättemycket och hoppas att det blir ett riktigt guldägg nu. Ett stort lycka till!
Vi är på gång också. Åker till Riga strax, så det blir spännande.
Massor med kramar till er alla i trådenoch lycka till
aspjg; Vad kul att höra att ni har kommit igång, men tråkigt att höra att du mår dåligt av tabletterna. Själv fick jag en väldigt jobbig huvudvärk sist, så jag hoppas att det blir bättre den här gången. Lycka till nu
dreamz; Jag har också hört att det är läkartider det är brist på Vi står i kö i Umeaå och det var vad vi fick veta, att det var brist på läkare och tider.
Vet du, jag fattade också nada, på vårt första försök, men man lär sig mer och mer för varje dag. Jag lovar...!! Slemhinnan mäter man för att man vill att den ska vara ca 8-12 mm och i treskiktad (eller hur man nu stavar det) när man gör själva insättningen. Så kul att höra att ni är igång nu. Såååå spännande!
Löparnörden; Då är det ju dags för er också. Så kul att läsa att det är så många som är på gång . 13.e skrev du. Det är ju snart. Då kan ju äntligen den 13.e bli ett lyckonummer, eller hur!?
nenne821; Imorgon!!!! Insättning! Men ååå så spännande. Ska tänka på er jättemycket och hoppas att det blir ett riktigt guldägg nu. Ett stort lycka till!
Vi är på gång också. Åker till Riga strax, så det blir spännande.
Massor med kramar till er alla i trådenoch lycka till
Löparnörden; Så skönt att det gick att lösa, så att du kan börja med Estrofem lite tidigare. Jag visste inte heller att man kunde ändra så, men kanonbra att det gick. Som du skriver, man lär sig något nytt varje dag. Det är verkligen en djungel det här, jag menar för drygt 2 år sen visste jag knappt vad äggdonation innebar, men för varje dag som går lär man sig mer och mer...och den mesta informationen har jag faktiskt fått här på Familjeliv.
Förstår att det blir många mail fram och tillbaka, det blir det även här Vi har Jelena som koordinator nu.
Vi åker till Riga på torsdag, så det är inte alls länge kvar. Känns overkligt, men skönt. Lycka till nu med pillerknaprandet! Jag får lite variation i dieten till morgondagen, börjar med Utrogesten då.
Lycka till allihopa!
Jo det gick bra idag, vi har satt in ett ägg som förhoppningsvis är guldägget ????
Tyvärr blev resten inte befruktade så vi håller alla tummar vi har på att detta ska fungera.
Två veckor till gravtest känns som hur länge som helst...
Nenne, jag håller tummarna att det är ett guldägg och förstår att de kommande veckorna kommer att få långsamt! Ta hand om dig själv nu och stort lycka till! Kraaam
Jo det gick bra idag, vi har satt in ett ägg som förhoppningsvis är guldägget ????
Tyvärr blev resten inte befruktade så vi håller alla tummar vi har på att detta ska fungera.
Två veckor till gravtest känns som hur länge som helst...
Skulle jag kunna få/låna en eller två kartor Utrogest av någon? Jag och min koordinator har missuppfattat varandra och jag hinner inte få mitt paket med mediciner innan de jag har hemma är slut! Lätt panik!
LinaQ: Jag har. Inboxa mig så ordnar vi det! Kram
LinaQ: Jag har. Inboxa mig så ordnar vi det! Kram
Kul att det är så många på gång nu :)
Jag va på ultraljud idag för att kolla slemhinnans tjocklek och den var 8 mm och såg bra ut. Så nu väntar jag på samtal om när det är dags för insättning.
Ni som gjort detta förut. Hur mår man efter insättningen? Bör man ta det lugnt och vila eller kan man bara fortsätta vara som vanligt.