mikamon skrev 2015-04-27 18:35:37 följande:
Usch vilken stress du måste gått igenom! Himla tur att dom inte tog bort ena äggledaren!
Mig ville dom inte ens kolla med vul när jag åkte in med världens värk. Dom sa bara att dom inte gör något såpass tidigt. Dom kollade bara blod och urinprov. Ingenting mer. Blödde inte mycket men hade riktigt ont, "krystvärkar" mer eller mindre. Jag var i vecka 4.
Ja man får tusen tankar! Vad har man gjort för fel osv..
Oh hoppas! Du får hotta upp kärestan din ;) vi tajmade in sexet två ggr när jag hade ÄL. Typ två dagar innan och på självaste ägglossningsdan om jag minns rätt. Hoppas det räckte!
Oj vet du, jag vet inte riktigt hur det går just nu, i förmiddags kom det en liten (ursäkta infot) brunrosa flytning i trosan men ingenting mer nu i em. Börjar oroa mig för mensen men sen har jag också läst att man kan få nidblödning ca11-12dar efter ägglossning. Hoppas på det! Har lite molande i magen också men det kan bero på vad som helst egentligen. Kommer inte mensen den här veckan så ska jag testa mig! :) BIM på onsdag eller torsdag!
Kram!
Men fy! Tycker många får så himla kallt bemötande! usch :(
Förstår ju på ett sätt att de inte kan ta in alla oroliga o ge VUL men när man ringer eller söker akut för blödningar mm o kraftig smärta så tycker jag att man borde få ett varmare bemötande o framför allt mer förståelse o empati för det som man går igenom!
Hoppas verkligen att det tagit sig för er! Nidblödning har jag ingen koll på men hoppas att det var det du fick!! :)
BIM är verkligen nära för dig nu! Väntar du tills bim passerat eller testar du innan?
Några andra symtom nu?
Kram på dig o jag håller tummarna ska du veta! :)