Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Spökstreck?
Spökstreck?
Så var även det 10:e försöket misslyckat! Jag börjar ge upp nu, känner på mig att något är fel... Även att jag inte trodde det skulle gå denna månad heller kunde jag inte låta blir och hoppas. Varför ska det vara så svårt?
Förlåt för ett sådan klagande och negativ inlägg men var bara tvungen att få skriva av mig.
Många som har det tungt här i tråden nu. Känner verkligen med dig, Solros! Känner mig väldigt glad att den här tråden finns. Jag har efterhand avslöjat för flera vänner men jag tycker ändå att det är svårt att prata med andra om.
Gärna en ny lista! Eller uppdatera den befintliga!
Jag har varit på min kör nu och eftersom de flesta där är i 30-årsåldern är det alltid minst två som är gravida. Satt snett bakom en av dem idag och kunde inte låta bli att stirra avundsjukt på hennes mage säkert halva tiden. Känns som att det aldrig kommer vara jag som sitter där..:(
Om någon sitter vid en dator får gärna ändra min bim till 12-13nov 11:e försöket.
Beklagar sorgen för er som mist närstående!
Grattis till er som fått plus!
Ett tag sedan jag skrev något nu, men jag har varit så deppig och nerstämd efter sista mensen så jag har inte orkat helt enkelt.. Försökt att tänka på annat..
Jag borde haft ägglossning mån-tis denna vecka men inget streck på äl testen, så jag vet inte om jag haft äl elller om den kommer...eller "hoppa" över en månad. Kanske är försenad pga en annan infektion jag haft i kroppen den senaste tiden. Förvirrande är det iallafall!
Trots inget postivt ältest hoppas jag ändå att vårt 11 försök ska lyckas..
Håller tummarna för er andra!!
Tjoho, starkare utslag på äl-test idag! Hoppas på positivt i morgon. Åker till Istanbul med sambon ikväll, hur mysigt vore det inte att ha tillverkat första barnet där? Åtminstone kan vi ju ha det mysigt under produktionsförsöken.. =).
Grattis ellonbellon!!
Själv borde jag ha ha haft äl i början av veckan men inga positiva äl test. Får hoppas att tempen stiger, eller så hade jag ingen äl denna månad. Känns så förvirrande...
Jag beklagade mig här i onsdags över ett negativt test. Det visade sig att jag var ute för tidigt, för i morse stod det Gravid på clearblues digitala :D
Kan. Inte. Fatta!!!!
Någon som vet om tempen höjs även om inte ägglossning har skett? Har inte fått några utslag alls på ältesten i veckan men tempen har höjts lite..
Vet inte om jag haft äl el om kroppen spelar mig ett spratt även denna månad..