Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Mitt "jag ska inte prova innan lördag morgon" höll inte. Testade nyss, hållt mig i 5 timmar å chansade, negativt, BIM på lördag så än är inte hoppet ute.
Inte samma flytningar innan mens som jag hade förra månaden, ont i brösten och mer ont i magen. (allt är säkert för mensen kommer på lördag)
Nu är min mens här på riktigt iaf!
Fan!
Det var ett tag sedan jag var inne här.
Blev ju gravid rätt snabbt efter p piller stopp. Men fick idag reda på att jag har en ofostrig graviditet. Smäll på käften då alltså.
Gud så mkt känslor och tankar. Även om jag senaste veckorna inte alls känt mig gravid eller haft några symptom. Skulle enligt beräkningar vara i v 12 nu. Men gyn menade att graviditeten stannat i max V5.
Känns så tomt nu. Ska på måndag till läkarn för att få för-tabletter och sedan dit på onsdag och få tabletter som sätter igång blödningen då det inte verkar vilja komma ut av sig själv.
Känner mig hyfsat lugn nu. Tänker att det var bättre att det hände nu än senare och att det troligtvis inte hade klarat sig ändå.
Men det går i vågor. Känslorna. Så nu hoppas jag bara att utstötningen inte medför några komplikationer och att man kan börja försöka snart igen!