Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Inatt kom mensen ????
fy va trist allt känns nu!!!
Inatt kom mensen ????
fy va trist allt känns nu!!!
dag känna allting riktigt riktigt deppigt, jag är ledsen hela tiden och börjar tro att vi aldrig kommer få en bäbis. Det börjar närmar sig bim och som vanligt känns det precis som vanligt innan bim. Mensvärken tar i mer och mer och pmsbevären blir oxå sämre, så även om jag trodde att det skulle misslyckas hade jag ändå Liiiite hopp. Nu är alltig borta.
Blir inte bättre av att jag får veta två till som är gravida. Alla blir gravid runt om oss men aldrig vi.
Jag känner detsamma! Alla är gravida nu helt plötsligt! Oerhört stressande tycker jag att det känns som! Blir ledsen när jag ser alla ultraljuds bilder och alla vackra magar och sånt, samtidigt som jag är glad för deras skull...
Ansluter mig till deppgänget här. Tempdipp och rosa flytning = mensen kommer idag. Jag vet ju nu att vi inte har så stor chans att lyckas på egen hand men känns minst lika deppigt när mensen kommer ändå. Usch, bara ledsen nu. Dessutom ska jag hela dagen vara på kurs och kursledaren är höggravid. Ständiga påminnelser överallt. In your face, liksom. Suck... Tur att det finns andra som upplever liknande, hade känt mig ensam i världen annars just nu.
Ibland blir jag så trött på mig själv. Som nu: tempen har dippat under coverline, några droppar blod kom imorse (men inget mer sen), brösten har börjat bli mindre ömma och jag vet att vi har liten chans att alls kunna bli gravida på egen hand... ÄNDÅ sitter jag här och hoppas att alla tecken ska vara fel, att mensen inte ska komma igång och att tempen ska gå upp igen i morgon. Sjukt är vad det är...
Visst blir man... Mensen kom imorse såklart, jag visste ju det.
Hur har det gått för dig, solros? Hoppas mensen uteblivit!
14:e försöket misslyckades också, idag kom mensen. Riktig ledsen på de här nu..
Tack allesammans för stödet!!
Nu har vi varit på första mötet och på ett sätt var det bra att mensen kom igår för nu kan jag få testa med letrozol redan denna månad. Ska även lämna massa tester och sambon ska lämna spermaprov. Ska börja där och se om medicinen hjälper.. Ska testa två månader med den iallafall.. Känns bra men ändå skrämmande på något sätt att det inte kan gå av sig själv..
Håller tummarna för er!
[quote=74838371][quote-nick]Solros skrev 2015-02-11 12:50:36 följande:[/quote-nick]
Tack allesammans för stödet!!
Nu har vi varit på första mötet och på ett sätt var det bra att mensen kom igår för nu kan jag få testa med letrozol redan denna månad. Ska även lämna massa tester och sambon ska lämna spermaprov. Ska börja där och se om medicinen hjälper.. Ska testa två månader med den iallafall.. Känns bra men ändå skrämmande på något sätt att det inte kan gå av sig själv..
Håller tummarna för er!
[/
Håller tummarna för Er ??