Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Kanske får prova en omgång till Apiforce då, blev bara lite orolig när jag använde det första gången eftersom menscykeln blev jättelång och mensen väldigt konstig. Men det var säkert inte pga det.
Kanske får prova en omgång till Apiforce då, blev bara lite orolig när jag använde det första gången eftersom menscykeln blev jättelång och mensen väldigt konstig. Men det var säkert inte pga det.
Välkomna ni nya!!
Så tråkigt, SC2014, Ronja111 och Leonas ????. Jag vet hur det känns. Deppa ihop ordentligt ikväll och kom tillbaka med nya tag efter det!
Jag har haft en skitdag. Ont i huvudet, ont i nacken, helt övertrött och ev en förkylning på gång... Dessutom är jag orolig över min äl. Fucked up tester och alltför plan tempkurva får mig att känna att något är fel :(. Var och tog progesteronprov idag, ska fortsätta med andra prover när/om jag får mens vilket jag säkerligen kommer få till helgen. Usch vad det här känns jobbigt och tröstlöst just nu.
En sak jag är glad över är i alla fall att flera av er som också fått försöka ett tag har plussat nu! Det ger mig hopp.
Hur har det gått med din magsjuka Diamant?
Grattis till er som plussat!! Och kramar till er som fått mensen, bara på det igen!! Ingen mens i sikte här än.. Hoppas den håller sig borta!!!
Har dock inga tydliga gravtecken än.
Hur går det för dig Joss82?
Åh, vilka förhoppningar jag börjar få. BIM igår, men jag har en gång haft en cykel som är en dag längre så därför testar jag som tidigast imorgon. Om mensen fortfarande håller sig borta vid 18-tiden så åker jag iväg på Apoteket.
På vilken dag får ni oftast mensen?
ÄL+ ??
Grattis, Milie!!!