Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
De bebisar som gått upp så mycket får de ersättning eller ammas? Nyfiken då mina pojkar fick ersättning när de var små och ökade bra i vikt.
Min tös hade gått från 3380g när hon föddes till 3410g då var hon 1 vecka. Ska väga henne igen på onsdag så får se hur mycket hon ökat då
De bebisar som gått upp så mycket får de ersättning eller ammas? Nyfiken då mina pojkar fick ersättning när de var små och ökade bra i vikt.
Min tös hade gått från 3380g när hon föddes till 3410g då var hon 1 vecka. Ska väga henne igen på onsdag så får se hur mycket hon ökat då
Hur har era bebisar gått upp i vikt? Min pojke har gått upp från 3780 g till 4370 g på 1,5 vecka. Ja han tycker verkligen om att äta min plutt :) det va andra gången vi vägde honom sen vi kom hem från bb :)
Vi hänger också på den här tråden!
Har en liten plutt som blir 1 månad idag, helt sjukt vad tiden går fort
Har även storebror på 4 som avgudar sin lillebror!
Jag har oxå en matglad tjej som helammas. Hon vägde 3460g när hon föddes, efter 3 dagar vägdes hon igen 3550g och en vecka efter det 3880g så hon har gått upp bra och gick antagligen inte ner så mycket alls efter förlossningen. På torsdag är det vägning igen och då har hon nog passerat 4 kg med råge
Hej jag hoppar in här :) våran tjej föddes på bf+16 efter en snabb förlossning på 3 timmar. Idag är hon 10 dagar. Försökt nå bvc i flera dagar men kommer ej fram, fruktansvärt irriterande. Jag har denna gång fått amningen att funka halleluja! Med första var det bara katastrof. Hon sover om nätterna (peppar peppar) äter ca 23-00 & nästa gång 05-06, somnar om. Men med storasyster (4 år) blir det inte alltid sovmorgon ändå hihi.
Rosii- då gick vi nästan lika länge över tiden jag gick 17dagar över tiden. Blev du igångsatt eller de starta själv?
Min lilla är 12 dagar idag.
Imorgon är de bvc besök spännande och se hur mycket hon väger
Fler som lider av denna kvava värmen?
Rosii- då gick vi nästan lika länge över tiden jag gick 17dagar över tiden. Blev du igångsatt eller de starta själv?
Min lilla är 12 dagar idag.
Imorgon är de bvc besök spännande och se hur mycket hon väger
Fler som lider av denna kvava värmen?