Inlägg från: soffipropp1987 |Visa alla inlägg
  • soffipropp1987

Junibebisar 2014

Asjak skrev 2015-03-01 21:36:31 följande:
    Hon kanske oxå blir en liten gym tjej ;)

Soffipropp sovmorgon låter ju underbart!

Har din häst åkt ännu? Min åkte igår, det gjorde ont men va väldigt skönt.

Igår vaknade vi 4.30 och idag 5.30 så hoppas på iaf kl 7 imorgon, ja klarar inte sova på dagen när hon sover så man blir lätt zoombie.
    Nej han är kvar... Hon som har haft hans mamma ska komma på söndag nästa vecka och provrida, det hade jag också velat göra innan jag bestämde mig. Men med allt annat runtomkring så verkar hon väldigt exalterad av att få chansen att köpa honom.

Håller tummarna att ni får sova lite längre! 4.30 är ju omänskligt tidigt ;)
  • soffipropp1987

Hade en jättejobbig natt... Visade sig vid halv sju (lyfte över honom till min säng då) att han kommit över på mage och sovit så hela natten. Det va gnäll ca en gång i timmen o jag stoppade i napp, stackarn kan inte ta sig tillbaka till rygg, inte konstigt att han sov dåligt.

• soffipropp1987
    Asjak skrev 2015-03-02 20:24:47 följande:
    Hon sover förmiddag 1-2 timmar

Och samma på eftermiddagen.

Kan nog vara språnget då hon är otroligt mammig nu och jag får inte ens resa mig från golvet innan hon börjar "skrika" :)

Känns inte som ja kan dra ner på sömnen heller för då blir hon ledsen och övertrött istället.

Idag beställde vi vårt nya hus på tomten jag berättade om :)

Går på moln just nu, vi har letat i så många år så det är skönt att äntligen få släppa det!
    Så underbart!! Vi väntar fortfarande på besked på om vi eller en annan får köpa tomten... Säljaren verkar ändå rätt positiv och ska lämna besked så fort han fått pappret med godkännandet.

Haft ännu en dålig natt, ska aktivera honom mycket idag och se om det hjälper.
  • soffipropp1987
    Asjak skrev 2015-03-03 14:42:38 följande:
    Håller tummar och tår för er, är så jobbigt att bara vänta på ngt man vill så mycket.

Har ni bestämt vilket hus d blir nu då?

Vi valde älvsbyhus modell Tyr.

Känns som om vi gör samma saker hela tiden :)
    Tack!

Haha ja vi följer liksom samma spår :)

Vi har nog bestämt oss för Hjältevadshus modell spira 175. Det är iaf det vi vill ha just nu.
  • soffipropp1987

Det är tydligen fullmåne nu, vi har haft ännu en orolig och jobbig natt. Hoppad det beror på fullmånen får såhär orkar jag inte hålla på.

• soffipropp1987

Här får jag kämpa varje kväll med vaggvisor och skrik, så ska pappa natta för en gångs skull och lägger ner L i sängen, då somnar han direkt! Tänk att han är så mammig att han har svårt för att somna med mig i närheten.

• soffipropp1987

Vad mysigt att ni är några som ska träffas! Då bor ni ganska nära varandra?

Jag har äntligen sålt min häst! Han ska åka till Stockholm, både bra och dåligt att han ska så långt bort. 60 mil enkel väg, får iofs en anledning att åka dit lite oftare :) Hästen åker om två veckor! Så nu får jag passa på att gosa och rida litegrann. Kommer sakna det väldigt mycket men samtidigt ska det bli skönt att kunna tänka på sig själv och kanske börja träna ordentligt.

• soffipropp1987

Mysigt med en träff iallafall :)

Idag har Ludwig blivit en stor kille! Han spexar och kan nya saker. Skrattar åt allt och pappa är verkligen hans idol! Vid läggdags läste L och pappa saga och sen blev det lite mammamys. När pappa skulle ta L från mig höll han sig kvar och ville inte släppa sin mamma så det blev mer pussar och kramar. Haha mammahjärtat smälter ju när det blir så! Kom en och annan tår också <3

• soffipropp1987
    nica skrev 2015-03-11 07:19:44 följande:

Så tyst här är här, hur är det med alla?

Hur går det med alla småttingar?

Här i Skåne är de toppen väder och man känner av lite mer energi smile1.gif

Med oss är det bara bra! Förutom att ännu en ny förkylning har anlänt, men bara jag som har det än så länge. Imorgon ska vi på ett event som heter Baby målar, det är biblioteket som anordnar och då målas det med kroppen och självklart med giftfri fingerfärg :) ska bli riktigt kul! Nästan hela min mammagrupp ska dit och även några fler känningar. Solen skiner idag så vi ska snart ge oss ut och tanka lite ny energi.
Svar på tråden Junibebisar 2014