Junibebisar 2014
Bebis med hosta, mamman har feber och är superförkyld. Blir en stanna hemma dag idag. Veckan kan ju bara bli bättre!! Sen så är det ju fettisdagen imorgon :) Ha en skön dag allihopa <3
Bebis med hosta, mamman har feber och är superförkyld. Blir en stanna hemma dag idag. Veckan kan ju bara bli bättre!! Sen så är det ju fettisdagen imorgon :) Ha en skön dag allihopa <3
Kela bra det du behöver vila handen!
Soffipropp usch krya på er, tänkte skriva att kryp upp under en filt med en kopp te och en bra film meeen så kom ja på att vi har 8 månaders huliganer ;)
Vi är så himla hostiga jag och min pojk. Han hostar så han kräks stackarn, inte nog med det blev han idag snuvig och framtänderna håller på att bryta igenom. Varför ska han få allt på samma gång? Han är feberfri och äter bra så det är ju iallafall positivt :)
Nu går det lite framåt (eller bakåt)! L har börjat att försöka komma upp i krypställning, och han trycker sig bakåt om han ligger på mage. Sen klappar han händerna, vinkar och korsar pekfingret med långfingret. Jag trodde aldrig han ens skulle försöka att komma upp i krypställning :) positivt överraskad! På torsdag är det dags för 8 månaderskontrollen på Bvc. Vi har inte varit där på två månader nu så det har nog hänt en hel del :)
Soffipropp oj har det kommit nu alltihopa han kan göra?
Nica hahaha stackars dig du måste vart helt slut psykiskt när du kom hem :)
Kela neeeeeej jag vägrar mer sömnbrist!!!
Har en liten dam som inte vill sova i min säng och ligger och gör pruttljud så saliven flyger överallt... Mysigt :)
Asjak, hur har det gått med din häst?
Jag ska iväg till vet imorgon på besiktning igen. Det va en som ringde mig igår och berättade att hon hade ägt mamman till min häst och att hon hade henne när hon skulle föla. Hon är från Stockholm och va i krokarna just nu så hon tittade förbi och hälsade på oss igår. Vilket sammanträffande att han är till salu just nu när hon började söka efter honom! Jag kan ju inte med annat än att sälja honom till henne :) Hon ville gärna köpa honom även om han inte skulle gå igenom. Jag är så exalterad just nu för jag har verkligen inte tid att ta hand om honom och jag vill inte att han ska förfalla.
Så söt nica!!!
Inatt har Ludwig sovit hela natten utan uppvak! Blöjan va torr och han va pigg och glad, dessutom tog han en timmes sovmorgon :) utsövd och glad mamma också!