Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Ja vi har också värmebölja, vi har inte haft en sval dag på 3 veckor. Här har vi ingen användning för kläderna vi fått i present och köpt själva, hon får ligga i blöja dygnet runt.
Någon mer som har en bebis som dykreflexen går igång på imellanåt? Det är så jäkla läskigt! Jag tror att han ska dö varje gång. Är livrädd att han ska få det i sömnen när jag sover så jag inte kommer märka det.
Någon mer som har en bebis som dykreflexen går igång på imellanåt? Det är så jäkla läskigt! Jag tror att han ska dö varje gång. Är livrädd att han ska få det i sömnen när jag sover så jag inte kommer märka det.
Herregud! Alice har nu ätit Altera i två dagar och i dag kom tarmarna igång ordentligt efter bytet av ersättning. I natt bajsade hon något som såg ut som möglig häftmassa och i kväll fyllde hon blöjan med något som såg ut som spenat! Och lukten ska vi inte prata om bara!!! Fy vad det luktade ???? Så om det är någon annan här som får Altera utskrivet så behöver ni inte oroa er om samma sak händer er ????
Så himla skönt att veta vad det är för nåt i alla fall, låter precis rätt när jag googlar dykreflex, hade inte haft en tanke på det innan. Tack :)
Hur ofta gör era bebisar nr 2? Min har gjort det flera gånger om dagen i en hel månad, nu helt plötsligt har han inte gjort det på ett helt dygn. Jag gör magmassage och hjälper honom att trycka på men det kommer bara luft. Vet att det tom kan ta över en vecka eller kanske två för vissa bebisar mellan gångerna. Men det är ju så konstigt att gå från flera gånger om dagen till ingen.