Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Michaela heter jag, är 33 år och bor i Staffanstorp med sambo och vår dotter Alice som är född 16/6 :)
Jag heter Carolin, 25 år och har Viggo 4 år och Malte född 6/7. Vi bor i Gränna!
Tizi; ja jag gjorde ju det. Varmare dagar är faktiskt händerna värre, kanske inte blivit av med all vätska än. Men jobbigt är det!!!
Är det någon annan som svettas under amning? Seriöst fifan va varm jag blir haha. Högsommar värmen gör ju sitt, men ändå!
Jag fick karpaltunnel när jag väntade första sonen. Har för mig att jag hade det ett tag efter fl, men minns inte. Förväntade mig o få de igen men ne.... =)
Jag svettas också mkt, Tycker det stinker om mig hela tiden! =) Skit jobbigt. hehe
Suzzy, 33 år. Bor i Västerås med sambo och våran 3åriga Loke. Fick en Birk nationaldagen 4 dagar över tiden. 4058g o 52cm lång.
Så fina namn alla har på sina bebisar
Idag ska jag handla lite sommar kläder till min lilla fröken
Någon som har erfarenhet av minifom? Jag har använt det i två dagar nu och det verkar som att det hjälper lite grann. Han sväljer en del luft när jag ammar från ena bröstet, jag tror att det rinner på för fort för honom. På det andra bröstet sväljer han ingen luft alls.
Någon som har tips om någon bra sida man kan köpa sommar kläder till bebisar? Var på ett köpcentrum idag...var inte mycket att välja på+ att brandlarmet gick:-P
Någon som har tips om någon bra sida man kan köpa sommar kläder till bebisar? Var på ett köpcentrum idag...var inte mycket att välja på+ att brandlarmet gick:-P
Ja kappahls newbie-märke har mycket fint. Lindex newborn är också bra. Sköna omlottbodies t ex.