Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Ja födde med ks och det kom igång direkt när dem la min bebis till bröstet . Sen hade jag hur mkt som helst , fick pumpa som en galning för att bli av med lite..!! Elektrisk bröstpump denna gång JA TACK!!! : )
Jag har varit halvsjuk sen jag plussade, hosta ont i halsen snorig... sen blir de bättre o så kommer nåt av de tillbaka... usch jag vill bli frisk. Någon annan som varit sjuk mycket? Annars är jag kanske sjuk en gång om året.
Har exakt samma! Vaknade utan halsont härom morgonen, men det var tillbaka morgonen efter igen.. Jag har visserligen lätt för att bli sjuk, men det har aldrig hållt i sig i flera månader som det gjort nu! :(
Jag var sjuk typ hela förra graviditeten och det verkar inte bli bättre den här gången. Jag är helt knäckt nu. Jag har sån hosta att jag kan inte ens prata. Mina slemhinnor är totalt katastrof. Just nu vill jag bara snabbspola fram till mars.
fy vad jobbigt! Jag hade inga problem förra, men nu är jag hemma med pojken och det känns som att vi smittar varann om vartannat hela tiden..
Hoppas du får njuta snart ist för att hosta!
Min dotter är nästan 5 år och jag trodde inte att jag ville ha fler barn så jag har inte en endast liten sak kvar. Mannens barn är så stora så han har inte heller kvar något. Så vi står på ruta ett precis som förstagångsföräldrar.
Jag har börjar tjuvkika lite på håll :) men så förra veckan kunde jag inte låta bli att buda hem en liten overall och en pytteliten kofta från Tradera. Så det är ungefär det vi har nu. Vi ska börja kolla på vagn efter RUL, vet inte alls vad jag vill ha för vagn denna gången.
Har inte varit sjuk alls fram till för en vecka sen. Men gissar att det är sviterna av vår Malyasiaresa. Har inte varit så här sjuk på länge. Varit sängliggandes en vecka nu och är fortfarande inte bra, som tur var har febern försvunnit.
Graviditeten kanske gör att det håller i sig? Kroppen är ju liksom upptagen med rätt mycket annat just nu.
Hej!
Jag är 25 år, bor i Kungsängen, Stockholm. Beräknad BF den 2:a mars.
Är också förkyld, har mest ont i halsen. Försöker hålla mig hemma, men på måndag har jag en föreläsning.