• Lindulf

Bf mars 2015

Hej! Jag är en av er med bf i mars! Ser att ni kommit en bit i samtalen, men jag hoppar in här :)

Vi är i v 14 imorrn och har varit på "tidigt ul" i v. 13 visade det sig. Allt såg bra ut så nu laddar vi om och längtar till nästa ul i v. 19! Hehe :)

• Lindulf
    LillaSandy skrev 2014-09-29 16:55:28 följande:

Jag har varit halvsjuk sen jag plussade, hosta ont i halsen snorig... sen blir de bättre o så kommer nåt av de tillbaka... usch jag vill bli frisk. Någon annan som varit sjuk mycket? Annars är jag kanske sjuk en gång om året.

Har exakt samma! Vaknade utan halsont härom morgonen, men det var tillbaka morgonen efter igen.. Jag har visserligen lätt för att bli sjuk, men det har aldrig hållt i sig i flera månader som det gjort nu! :(
  • Lindulf
    LillLouise84 skrev 2014-09-30 15:30:53 följande:

Jag var sjuk typ hela förra graviditeten och det verkar inte bli bättre den här gången. Jag är helt knäckt nu. Jag har sån hosta att jag kan inte ens prata. Mina slemhinnor är totalt katastrof. Just nu vill jag bara snabbspola fram till mars.

fy vad jobbigt! Jag hade inga problem förra, men nu är jag hemma med pojken och det känns som att vi smittar varann om vartannat hela tiden..

Hoppas du får njuta snart ist för att hosta!
Svar på tråden Bf mars 2015