IVF hösten 2014
Idag var jag varit på Huddinge för återföring!
11 av våra 13 ägg blev befruktade! Ett till mig, två till frysen och så odlar de vidare resterande åtta!
Himla skönt :)
Idag var jag varit på Huddinge för återföring!
11 av våra 13 ägg blev befruktade! Ett till mig, två till frysen och så odlar de vidare resterande åtta!
Himla skönt :)
Imorgon börjar vi med sprutorna & planerat äggplock v 37 :)
Är det inte tre färskförsök man får via lanstinget? FET förstår jag som om att många betalar själva mellan finansierade färskförsöken.
Kan ha missförstått men hoppas inte :):)
Hmm.. Menar du att frysförsöken inte räknas som försök eller?
Då är man ruvare åt ett femdagars blastro! TD 13/9! :)
Äggplockningen klar, det gick jättebra! Jag fick fyra ägg totalt! Nu hoppas vi på att fyra blir befruktade och har grym kvalitet! Ligger i ett mysigt vilorum och har fått fika. Min son leker med mormor i ett annat rum och snart ska vi åka på zoo i Köpenhamn. :) På onsdag är det tillbakasättning. Lycka till alla andra. Känns fint att få följas åt i detta forum.
Har vart på mitt första ultraljud idag, hon hittade 18 äggblåsor & det verkar som att det är stor risk att jag blir överstimulerad & måste vänta å göra ett FET istället :(
Hoppas inte! Men allt såg jättefint ut & de va väldigt jämna.
Tack!
Vi gjorde en ivf i början av 2012 också, och den ledde till en underbar liten oktoberbebis. Nu försöker vi med syskon, och det är första syskonförsöket :)
Förra ruvningen, 2012 upplevde jag inte ett dugg jobbig, tiden gick fort, och jag var helt inställd på ett plus i slutänden.
Denna gång är det annorlunda. Väldigt annorlunda. Det är många många fler tankar som kretsar kring ett misslyckande. Jag upplever varje skillnad mellan dessa två ruvningar som något negativt. Jag vill knappt att testdagen ska komma, för det känns redan nu som ett solklart minus :( sen är det klart jag hoppas, men denna gång är jag livrädd, och tror ärligt talat att det inte tog sig *suck*
Härligt Nickidocka!!! :) All lycka till er nu