Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Vilken vecka är du i? När har du bf?
Vilken vecka är du i? När har du bf?
Jag fick positivt på äl+10 eller äl +11, vet inte exakt när äl var, 10 eller 11 september.
Vi har nu i helgen haft barnvakt över natten för första gången till vår 2-åriga dotter, jag och mannen är på spa så mormor och morfar passar henne hemma i vår lägenhet, har aldrig lämnat bort över natten innan och nu lär det dröja länge till nästa gång då vi inte har nån barnvakt i stan där vi bor.
Igår kom vi hem efter en hel helg på spa, dottern hade haft det jättebra med mormor och morfar så det var skönt, hade inte frågat nån gång när vi skulle komma hem och inte varit ledsen alls, väldigt skönt. Tror nog att hon trodde att jag varit på jobbet för hon sa "mamma slutat jobba" det första hon sa. I fredags följde de nämligen med mig till jobbet på morgonen och så sa vi hej då där, smart upplägg för dottern.
Tack!
Är det bara jag som är såhär gammal (33)??
Vi brukar inte heller lämna 2-åringen ofta over natten, men det är alltid hos farmor&farfar och de känner varandra väl och han trivs jättebra hos dem. I November blir det en hel helg, första gången, faktiskt!