Inlägg från: KnytetsMamma |Visa alla inlägg
  • KnytetsMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

BIM-lista Plus ??

Missciss: bim 24 september
    KnytetsMamma: 25 september (tror jag, vet inte exakt vilken dag jag hade ägglossning men tror på igår)

• KnytetsMamma
    Ultiva skrev 2014-09-16 20:17:28 följande:

Jag tycker det händer väldigt lite här i gruppen gällande plus... Nu får vi rycka upp oss och göka på lite under kommande månad så det händer lite!

Jag gissar på två plus under oktober månad. Hur många tror ni det blir?

Jag har BIM nästa vecka men tror inte det tagit sig utan satsar nog vidare på oktober...minst 3 plus då vill jag ha.
  • KnytetsMamma
    WillhiamsMamma skrev 2014-09-19 07:05:00 följande:
    JAAA! Äntligen! 18 månader och ett mf. Snälla lilla groda stanna kvar nu. V4+2 enligt mensen.
    Åh, stort grattis :) Hur många dagar efter BIM är du i så fall?
  • KnytetsMamma
    WillhiamsMamma skrev 2014-09-19 07:25:37 följande:
    Jag har bim idag smile1.gif
    Spännande!!! Jag har BIM på onsdag/torsdag nästa vecka och testade dumt nog idag, ett fett minus Rynkar på näsan
  • KnytetsMamma
    WillhiamsMamma skrev 2014-09-19 08:00:30 följande:
    Jag testade minus med dottern fram till bim -1. Håller tummarna för ett fett plus nästa vecka smile1.gif
    Jag ska nog be min man gömma testen till torsdag/fredag nästa vecka så jag inte kan testa igen...är ju så dumt att bli besviken när det egentligen är för tidigt att testa....
  • KnytetsMamma

Tog ett test i morse på bim-3 eller bim-4, inte på morgonurin utan när jag varit uppe en stund och kissat typ 2 går redan och druckit en stor kopp te. Men tyckte att jag såg ett svagt svagt streck, ska lägga upp bild ikväll när jag sitter vid datorn.

• KnytetsMamma

Här kommer bilden, tog fram datorn direkt. Någon som ser något eller är det önsketänkande?!
  • KnytetsMamma

Åh,tror nu ni verkligen att det är så?! Blir nog ett nytt test imorgon bitti direkt när jag vaknar,då hoppas jag såklart på ett starkare streck. OM det mot förmodan tagit sig nu kommer bf vara nästan exakt på dotterns 3-årsdag den 6 juni :)

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)