Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Nu har jag äntligen tagit tag i att ringa gyn och fick en tid till nästa måndag. Skönt att få det gjort och att de hade tider så snart.
Nu har jag äntligen tagit tag i att ringa gyn och fick en tid till nästa måndag. Skönt att få det gjort och att de hade tider så snart.
Här har det skitit sig så börjar om från noll igen
Var på gynakuten imorse då mina symptom försvann i lördags samtidigt som växtvärken gick över till kraftig mensvärk. Visste det var kört och ville ha det bekräftat så jag kan sluta med mediciner... Blöder inte än, hoppas det kommer igång av sig självt..
Tallbarr: men gud, man borde ju åtminstone få utredningen!! Jävla piss fertilitetsvård här i Sverige. Skönt du hittat en privat som kanske kan hjälpa dig få lite svar och ordning på cykeln igen.
Samma här, var ju beräknad till juli med första mf. Är så trött på detta nu.
Själv har jag precis gjort ett första försök med immunbehandling (sökte mig utomlands efter mitt sista MA och tog prover som tyder på överaktivt immunförsvar) men det tog sig inte så nu kör vi försök nr 2 med behandling. Är hoppfull samtidigt som jag inte vågar hoppas för mycket.
Grattis tallbarr!!
Jo min kropp svarar bra på immunbehandling men har inte blivit gravid än. Väntar precis mens så Kör vi ett fjärde försök med behandling. Ska få göra en äggledarsköljning denna cykel med. Så vi hoppas på denna!!
Grattis till sonen bittersweet!
Hoppsan!