Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Vet inte hur jag ska lägga upp. Min dator funkar inte och går inte att ladda ner appen till min Android
Vet inte hur jag ska lägga upp. Min dator funkar inte och går inte att ladda ner appen till min Android
Försökte trixa lite men vet inte om det blev så mycket bättre, ser ju en svag skugga där.
Ser ni något eller ?
Jag ser oxå strecket! Spännande!
Blöder igen nu, klarrött men inga klumpar. Mår fortfarande illa så lite hopp finns det. Men det blir som det blir..
Tror jag fått svar på mina mf nu, har kardiolipinantikroppar
Hoppas du får klarhet om det verkligen är rätt diagnos och hur du kan behandla det för att undvika missfall. Har last om kvinnor som blivit gravida trots antikropparna. Detta behöver verkligen inte vara "slutet" för dina bligravid-försök.
Själv har jag fått veta att jag har svår järnbrist och anemi som kan ha något att göra med svårigheten att bli gravid. Utreds för detta och kanske får järn intravenöst snart. Konstigt att man kan ha svår järnbrist utan att må superdåligt. Jag känner visserligen av anemin men inte så mycket.
Vad härligt att det går bra för er som är nygravida
Jag har varit riktigt nere och uppgiven med tanke på mina besked förra veckan. Men har googlat som en tok och hittat massa bra info och positiva historier. Jag vet ungefär vilken behandling jag kommer få men tror jag behöver den innan positivt test, det oroar mig lite att de inte kommer vilja ge det (pga okunskap) men har förberett mig med att skriva ut massa artiklar och så Väntar på att överläkaren på spec mvc ska ringa mig i veckan! Får jag bara mina fragminsprutor till nästa vecka (tror jag har äl senare denna veckan) så blir jag nöjd och känner mig positiv till att nästa graviditet kommer gå vägen!
in the making hur går det för dig? Hoppas blödningarna håller sig borta!
Du kanske borde bli doktor när du blir stor Annc! Tänk förr när man bara fick förlita sig på det doktorn sa..
Har haft några mindre blödningar till men mår så jäkla illa nu så det borde vara lugnt. Ska till BM 13e på inskrivning så hoppas jag att vi hittar hjärtljud oxå då..