• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Vad bra att blödningarna har försvunnit! Nu håller vi tummarna att det var nidis. Och jo visst försöker man hålla förhoppningarna nere men det är svårt.
    Här var det negativt test idag äl+10 så nu har jag halvt gett upp för denna månaden och känner mig bitter.

• AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-03-08 11:51:46 följande:
    Trist med neg, hur har det gått?
    Mensjäveln kom idag! Hur går går det själv?
  • AnnC

Skit med neg test tallbarr känner du något i övrigt? Vi får kämpa vidare...

Hej dreaminggirl/missciss! Vad tråkigt du hade missfall, minns ju du hade problem med bruna flytningar. Men grattis till nuvarande graviditeten!

Jag fick ju två tidiga missfall/kemiska graviditeter där omkring och sen har det inte hänt något mer. Men har fått reda på varför jag får missfall och kommer ta fragmin och trombyl nästa graviditet. (Om det blir någon nästa, är skiträdd att jag inte får några fler chanser )

• AnnC
    dreaminggirl skrev 2015-03-10 16:47:58 följande:

Jag tror absolut det blir fler graviditeter AnnC, fast förstår om det inte känns så. Bra att du får hjälp iaf. Fick du missfall innan du fick barn oxå, alltså var det svårt att få till dina andra två barn oxå eller har detta kommit nu?

Nej jag har aldrig fått mf innan. Min egna teori är ju att min första graviditet utlöste min sjukdom med antikroppar som gjorde att mitt andra barn fick hjärtfel. Och att den graviditeten i sin tur utlöst nästa sjukdom med antikroppar som orsakar missfall. Man undrar ju vad som händer med mig om jag får ett barn till. Men det är ju bara mina gissningar... Man har ju hört att graviditeter/förlossningar kan påverka kroppen på många olika sätt.
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-03-28 23:50:23 följande:

Fy vad jag ogillar dagarna innan bim...

Jag gillar att man har hopp men ogillar när man testar negativt.

Vilken dag är du på? Äl+8 här...
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-03-29 10:22:09 följande:
    Äl+13 men mensen kom precis...
    Skit
  • AnnC

Här blev det svagt plus idag äl+10 starkare än mina två missfalls gånger dock, så här tidigt!! Känner mig positiv

• AnnC

Tack!! Bf 12 december som det ser ut nu. Men jag hoppas ju på snitt så isf blir det väl slutet av november istället

• AnnC

Tack tjejer! Den här gången ökar testen i styrka som jag vill. Äntligen!! det blir dock en lång och orolig resa! Längtar plötsligt till jul

• AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-04-05 18:21:14 följande:
    Förstår att det är oroligt AnnC! Men skönt att testen ökar i styrka och antar att de kommer hålla ordentlig koll på dig?
    Ja det kommer bli mycket spring till alla möjliga olika kontroller. Nästan så jag får ångest men skönt att de håller koll så klart!

Har vul bokat 24/4. På vår ängels ettårsdag dessutom.. Känns sådär men var enda tiden min läkare hade den veckan och vill verkligen ha henne då hon känner till hela vår historia och vi kommer planera allt tillsammans så fort vi ser att det är en levande graviditet.

Och jo, så har jag precis fått nytt jobb. Börjar nu på torsdag. Dålig tajming kanske men det får bli som det blir
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)