• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Nu blir det paus en månad så kroppen får vila

• AnnC
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-16 07:43:28 följande:

Kunde inte hålla mig o gjorde test (Bim -5/6 idag).....O jag tycks se en liten skugga. Men vänta med alla "grattis", för nu när jag va på toa kom det lite ljusbrunt när jag torkade mig.....så det är tveksamt om det stannar kvar smile4.gif . För övrigt mår jag illa, trött, ömma bröst till o från och molvärk i nedre delen av mage. phpBofEqs64344.jpg

Håller tummarna att det stannar kvar!!
  • AnnC
    1StoltMamma skrev 2014-12-16 12:18:45 följande:

Kände nyss ett stick på vänster sida i tjejmagen och nu lite molande äl+5 men säkert inget...

Hoppas!! Jag har ju känt stick vid äggfästning så jag tror ju definitivt på det

Jag sitter här o har panik varför jag ska vänta en mens nu, vill försöka direkt igen!! Har en plan...
  • AnnC
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-16 14:01:26 följande:
    Det där med att vänta, räkna, avvakta..... Varför ska det va såååå svårt?????? Så frustrerande att de som inte vill eller knappt kan ta hand om barn blir på smällen bara de tänker tanke... Och vi här måste kämpa så mycket.....

Vilken plan har du AnnC?
    Det är verkligen frustrerande

Jag vart helt inställd på att min kropp behöver vila men nää.. Det är ju två väldigt tidiga mf. Det borde väl va ok att försöka?? Läste faktiskt precis om en på en amerikansk sida som hade två tidiga mf på raken o blev gravid direkt igen o det gick bra! Så ska man våga? Jag undrar ju vad risken är, om det finns någon?

Min plan är att äta 1/4 eller 1/3 barnalbyl från efter äl nästa gång, samt progesteron vagitorier från ev plus.

Hur går det för dig, inget mer brunt?? Jag hoppas verkligen det går vägen för dig!!
  • AnnC
    1StoltMamma skrev 2014-12-16 14:31:53 följande:
    Har flera bekanta som har fått mf och blivit gravida direkt efter. Tror inte att de skulle vara något fel att bara gå på det igen. Håller tummarna!

Jag kände stick förra gången också men var 6 dagar efter ägglossning och då var jag ju gravid. Men som sagt vågar inte hoppas för mycket.
    Jag vet ju hur det är att inte våga hoppas för mycket, men det låter lovande och jag håller tummarna!!

Å skönt o höra, men det var inte efter två mf på raken va? Det är lite det jag är frågande till men egentligen borde det kanske inte spela nån roll? Lutar nog åt ett försök direkt igen trots allt...
  • AnnC
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-16 22:32:40 följande:

Nu kom det lite ljusbrunt igen när jag torkade mig.... smile4.gif

Men usch! Men det är väl ett par dagar kvar till bim?
  • AnnC
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-17 06:54:05 följande:
    Om jag nu räknade rätt så borde jag ha bim runt den 22/12. Så visst det är några dagar till. Gjorde test precis o man kunde se en liten skugga, men inte lika tydligt som igår.
    Åh hoppas bara urinet var mer utspätt än igår! Vet hur påfrestande det är med svagare test ju fortsätter hålla mina tummar!!
  • AnnC
    rosali84 skrev 2014-12-19 11:29:41 följande:
    Har oxå hört om det :( De här är köpta på Tradera. Aldrig haft dessa test förut. Jag tog ett för 2 dagar sedan (lika som detta) och det var helt blankt.
    Fast det där är inte testlagrets. Och det är absolut ett plus! Är övertygad att det skulle visa digitalt redan om du testar nu, så har mina test sett ut när jag plussat digitalt. Håller tummar
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2014-12-19 13:52:21 följande:

Va fan, nu ska prinsessan Madeleine ha barn igen...

Jag tog det beskedet ungefär lika "glatt" som du...
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)