Inlägg från: Tallbarr12 |Visa alla inlägg
  • Tallbarr12

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

1StoltMamma skrev 2014-12-27 20:45:03 följande:

Nu är tant röd slut och hoppas på att hon inte visar sig på minst 1 år till iaf haha.. nä men ärligt 2015 ska börja bra och ge mig plus!.. äl runt den 10/1 någon som hade bim i januari?

Jag hoppas på att få äl någorlunda snart, verkar bli en längre cykel än vanligt det här med. Dag 16 och fortfarande inte utslag på stickorna. Men troligtvis bim senast i mitten på januari!
  • Tallbarr12
    in the making skrev 2014-12-31 09:26:47 följande:

phpp9iU9T68093.jpg

Tänkte ta ett test och se om jag kunde dricka champagne m.m. utan samvetskval ikväll, vad tror ni? Ser vi o syne? Ser faktiskt rosa ut, bim 3e Jan.

Jag set definitivt ett streck!! Grattis!
  • Tallbarr12

Gott nytt år på er! Vaknade igår morse och fattade inte varför jag hade ont i magen, men under dagen så blev med mer och mer ensidig så hej ägglossning, hade börjat tro att du inte skulle dyka upp denna månaden!

Hur går det för er andra? Några som har äl och bim framöver?

• Tallbarr12

Hej Mami!

Jag plussade inte förrän februari 2012 och sonen föddes äntligen november 2012 nu har vi försökt med syskon sen i juni 2014 och fick ett tidigt missfall i november, men nu försöker vi igen!

• Tallbarr12
    mami0912 skrev 2015-01-01 20:30:31 följande:

Hej :) Så roligt att det tog sig tillslut för dig :) Hoppas att du snart får ditt efterlängtade pluss och att det går vägen ????

När har du bim?

Tack!

Har bim runt 14e januari
  • Tallbarr12
    mami0912 skrev 2015-01-04 12:36:26 följande:

Hej hej :)

Det växer ett litet frö i min mage som borde titta ut i mitten på sep om allt går vägen :)

Testade svagt positivt imorse :)

Stort grattis, så härligt!
  • Tallbarr12

Ska träffa delar av min mammagrupp från 2012 imorgon och insåg just att av de fyra jag ska träffa har två redan fått tvåan och två är höggravida med tvåan... Om det blir insinuationer om att jag är näst på tur får jag nog försöka berätta, utan att bryta ihop totalt...

• Tallbarr12
    mami0912 skrev 2015-01-06 14:46:39 följande:
    Usch vilken jobbigt situation för dig smile4.gif Hoppas att de har tillräckligt med vett i skallen och inte frågar <3 Snart är det din tur smile1.gif
    Det gick faktiskt väldigt bra idag, supertrevligt! Inte jättemycket snack och bebisar och graviditet och jag fick mysa lite med en 8-månaders
  • Tallbarr12

Är på äl+7 idag och har molvärk i magen sen igår. Kan ju inte hjälpa att få lite förväntningar även om jag helst inte vill hoppas och bli besviken...

• Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-01-07 18:47:26 följande:
    Då ligger vi i fas, också äl+7 idag. Låter konstigt men jag hoppas jag inte är gravid (fast det känns som jag är det) för jag vet jag kommer få mf om jag är gravid...

Håller tummarna för dig iaf!
    Men usch... Men skulle du inte få medicin nästa gång du blir gravid?
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)