Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Labil, labilare, labilast. Det är jag det. Bim senast måndag... Blä, kan vi inte hoppa fram ett par veckor i tiden?
Labil, labilare, labilast. Det är jag det. Bim senast måndag... Blä, kan vi inte hoppa fram ett par veckor i tiden?
Spännande Tallbarr, några känningar?
När är BIM Tallbarr?
Fusktestar du innan? Eller väntar du till efter BIM?
Jag har fått svagt plus på ÄL+10 på alla mina tre graviditeter jag haft nu i höst. Ett av dem ju iförsig bara falskt för det försvann innan mensen skulle komma, så lite falska förhoppningar där. Men det var kul att följa strecket bli starkare å starkare varje dag!
Själv var jag på vul igår som gick både bra och dåligt. Vi såg ett foster på rätt ställe med antydan till hjärtaktivitet. Men det var väldigt litet, motsvarande ca 5+5 istället för 6+5. Jag kan inte haft äl senare isf hade jag plussat på äl+3. Så nu är jag skitorolig att den inte kommer växa mer... Mår jättedåligt. Nytt vul om två långa veckor.
Negativt test idag på äl+13. Blä rent ut sagt...
Och där kom mensen... Om man vill kolla upp tjockleken på slemhinnan, är det bäst att göra det mellan ägglossning och mens då, tror ni?
Ja jag borde väl göra det...
Nu har jag äntligen tagit tag i att ringa gyn och fick en tid till nästa måndag. Skönt att få det gjort och att de hade tider så snart.
Här har det skitit sig så börjar om från noll igen
Nu har jag varit hos gyn. Allt såg bra ut och hade en äggblåsa på 18 mm (dag 15 i cykeln och har inte kännt av äl än) och slemhinnan var också bra tjocklek på. Men hon skickade remiss till sjukhuset för utredning eftersom vi hållt på ett år nu. Men känns skönt att det såg bra ut så nu hoppas jag att det tar sig framöver.