BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Hänger gärna på
3/7 Nallebjörnis, 31 år, 1:a försöket, 2:a barnet
Jag vill gärna vara med :) har BIM 7/7!
Andra försöket, första barnet :) kan någon lägga till mig?
Nu är nog värsta dagen med ÄL-värk här... suck känns vare sig man går eller sätter sig ner, men men tempen är på väg upp 36,4 imorse så nu har det nog släppt snart, så nu är det verkligen bara att hålla tummarna, det blir väl ligga av imorgon igen för säkerhets skull då har det blivit 3 dagar i rad så hoppas det är receptet denna gången.
Förra månaden kunde jag inte märka av någon ÄL-flytning, eller det där trådaktiga sekretet som ska finnas vid rätt tidpunkt, men igårkväll innan vi gick och la oss hade jag klockrena äggvite/trådaktiga flytningar som gick att göra bro av ca 3 cm DET var riktigt häftigt att se!
Hoppas det tar sig för dig den här gången, ramada!
Jag var i USA förra veckan och fick då mens under semestern. Tog tempen efter mensen och då låg den på 36,4 kl 6 (deras tid), 12 svensk tid och imorse när jag tog tempen vid 7 svensk tid så låg den på 35,8. Har detta något med semestern och tidsskillnaden? Har aldrig haft så låg temp förut.