BIM Juli 2014
Jag vill gärna vara med :) har BIM 7/7!
Andra försöket, första barnet :) kan någon lägga till mig?
Jag vill gärna vara med :) har BIM 7/7!
Andra försöket, första barnet :) kan någon lägga till mig?
Jag har inte varit så aktiv på ett tag för jag har varit så förvirrad..
Jag har testat med ÄL tester sen CD 8, och fortfarande inte fått ett positivt test.. Är inne på CD 26 idag :(
Mina tester har ändå visat väldigt starka test-sträck nästan hela tiden, men har även kollat gravtest och det är togneg :( :(
Jag har upplevts symptom som illamående, molvärk och metallsmak i munnen, har ju trots allt inte BIM förens 7/4, så jag hoppas så innerligt att jag är gravid, men svårt att tro det med tanke på alla neg ÄL tester och det negativa gravtester..
Någon annan som upplevt liknande?
Grattis alla som plussat! Superkul :)
Hahah precis efter jag skrev förra inlägget så fick jag positivt ÄL test. Så komiskt!
Så det var väl synptom på ÄL jag känt helt enkelt!
Ny BIM 19/6, kan någon med dator flytta mig? :)
Gud vad skönt att få veta att det funkar!
Jag hade typ lite våta flytningar i torsdags och de var helt borta igår.
nä inte så direkt. haft ytterst lite molvärk nån dag.
Ska jag fortsätta testa? Är på CD 18 idag.
testade du mer än en gång per dag?
Den som vill och kan, kan få lägga till i listan, 27år 2:a barnet. Försök är lite oklart ;)
Jag för känslan av att det tagit sig den här månaden. Magen är roligt svullen, den funderar inte som den ska. Jeans gör ont i magen när jag sitter ner. Mått lite illa, haft lite ilningar och ömhetskänsla i brösten. Och idag har jag jordens mensvärk/molvärk i magen och ner i höfterna.
5 days to go till BIM:)
Hur mår ni som plussat alt. Inte plussat än?
Då ligger vi väldigt nära. Skulle också vilja testa men jag vet att det inte ger någonting alls då blir jag bara nervös vilket är negativt. ^^ hur länge har ni försökt?
Jag har sovit på dagen två daga i rad. Det är inte likt mig & kaffet smakar usch.
Min kollega sa igår att hon misstänkte att jag var gravid fast vi aldrig pratat om något. Hon tyckte jag hade yttrat lite misstänksamma ting senaste veckorna.
Det är inget jag tänkt på men vi får väl se:)
Väntan är verkligen hemsk. Varenda månad när mensen kommit känns det hopplöst..
Men det kanske det inte är:)
Yes. 18/7 har jag BIM enligt när jag hade mens sist, har inte klockat ÄL så jag vet ju inte exakt men telefonen säger så iaf!
Jag vet inte. Testar kanske på lördag eller söndag om det inte kommer någon mens.:) dudå?
Jag fick för mig att testa idag, mitt på dagen. Bin -4 inte helt smart. Hade druckit massor hela dagen, vatten + kaffe. Testade med cb men förväntade mig inget så här tidigt heller. Kan tänka mig att se ett ytterst svagt vågrätt streck men det kan vara för att jag verkligen vill eller för att det finns det, det vet jag inte :)
Har ett till som få ligga tills i helgen iaf!
Ni som Tempar vad ligger ni på innan / efter äl?
Hej tjejer! :)
Om det är någon som vill köpa rosenrot och bidrottninggele så har jag två oöppnade förpackningar.
Det är dessa produkter
www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx
www.svenskhalsokost.se/produkter/apiforce
Rosenroten har 40 kapslar och bidrottninggelen har 29 stycken (han ta en innan jag fick utslag på ÄL-testen) :) :)
Jag har alltså plussat nu och kommer (förhoppningsvis) inte behöva dessa.
Så tänkte om någon som fortfarande väntar på ett plus är sugen på att köpa dessa för en billig peng :)
I så fall kan i skriva ett meddelande till mig!
Lycka till :)
Jag har inte vågat vara med i denna tråden då jag tidigare månader blivit så ledsen att behöva skriva att mensen kom igen. Men denna gången tror jag minsann att vi lyckats, på andra riktiga försöket (sen jag började mes ÄLstickor). Åt rosenrot och bidrottninggelé. Ser jag helt i syne? Min sambo vågar inte tro på att där är nåt ;) BIM 28e juli så ÄL+11
Okej tjejer håll i er... Jag tog just ett test och det står Pregnant 2-3 på det!!! Blev så jäkla chockad, har inga symtom och har left på som vanligt här på semestern i USA! Helt jäkla galet. Så ja första försöket tog det på, fick aldrig mens efter första piller stoppet. Är helt i chock nu. Shit. Men sjukt kul!!