BIM Juli 2014
Då hoppar jag in här då... 5/7, 4:e försöket, 1:a barnet
Då hoppar jag in här då... 5/7, 4:e försöket, 1:a barnet
Hoppas det tar sig för dig den här gången, ramada!
Suck, räknade med BIM runt midsommar men än så länge lyser den nog med din frånvaro. Har visserligen bara testat varannan dag men tror inte jag missat den. Visserligen haft lite molvärk och ökade flytningar men inga äl-flytningar som jag brukar ha ????
Ja, kondom är absolut en glädjedödare!
Vi har sex varje till var tredje dag för att vi vill det. Men just vid äl "måste" man ju ha sex, helst fyra dagar i rad, även fast lusten eller tajmingen inte finns där. Och eftersom båda två vet om att det är ägglossning så blir det inte så spontant som man skulle önska.
Flyttar ner mig själv eftersom ÄL kom senare än väntat, men räknar med att den är idag så BIM blir då 10/7. Sex i morse och igår morse, hoppas det tar sig den här gången!
Grattis Pompalens!!!
Snö
En del räknar med äl dsgen före peak day, alt samma dag (peak day är sista dagen med någon typ av fertila flytningar)
Jag har haft mina vanliga ÄL-symtom nu med flytningar och lite molvärk/svullen mage. Men jag brukar också märka av låg livmodertapp när jag har sex, och det har jag inte märkt den här gången. Får ni alltid samma symtom eller varierar de? Vad kan det bero på att jag inte märkte av det nu?
Joss
Är tappen hög vid äl el låg?
När d gäller d där med peak day kan d säkert vara olika för olika personer. Jag tror jag har äl 12-24 h efter pos test (om jag fångar början på testen, inte peaken) så för mig stämmer d ganska bra med peak day dagen före el samma dag men vad vet man, tempar inte så gissar bara