BIM Juli 2014
Vid äl är tappen högt sittande. Märkte tydligt av de den här månaden och testade även med ältester för att bekräfta.
Vid äl är tappen högt sittande. Märkte tydligt av de den här månaden och testade även med ältester för att bekräfta.
Nu är ÄL-perioden över för denna gång, bara den låååånga väntan till BIM då.
Går på semester idag vilket innebär att jag får oceaner av tid att tänka och leta tecken...
Nile
Fick tidigare äl som d verkar så isf tidigare bim då?
Snälla, måste ha er hjälp av era ögon snabbt! är på bim-5 idag o tog nyss ett test för att bevisa för mig själv att det är alldeles för tidigt att testa! Hade tänkt mig att det skulle bli tokblankt med detta va vad jag fick... Strecket är rosa i verkligheten, men om det är ett spök så vill jag inte berätta för sambon. Kan även tillägga att jag hållit mig i 7 timmar o inte druckit mer än ca 0,3 l vatten under tiden så det va väldigt koncentrerat.
Nu kommer en "äcklig" fråga! Men har bim den 9 alltså -7 dit. Var på toa imorse och hade snorgula slemmig/klumpig flytning. Inte mycket men lite som syntes på pappret! Någon annan som haft så??
Hej har ett problem o hoppas nån av er har råd... Ja o min man pratade igår om hur jobbigt allt är med att försöka bli gravid. Vi har oskyddat sen oktober men verkligen försökt nu med äl tester o smep metoden. Han berätta att han känner sej pressad när han vet att jag har äl o har svårt att komma o när han väll kommer så kommer typ mindre ut. Grejen e att utan att gå in på för mkt detaljer så föredrar han andra saker än vanligt vaginalt sex så drf kan jag inte heller låta bli o tala om for honom när äl är. När folk säger att de normalt att de tar upp till ett år menar dem att man försöker tajmar in äl etc 12 gånger eller bara har oskyddat.. Känns så skumt att vi verkligen försöker men ändå så blir det inget. På cb äl test på instruktioner står de ju att man ska söka vård om inget hänt efter ngr månader.? Ville bara skriva av mig o hoppas få lite råd. Jag har bim 8 juli så om en vecka typ. Känner inget just nu o har vanliga flytningar som jag brukar ha ca 1 vecka innan bim så har inget hopp.
ÄL +6 idag, svag "mensvärk" under större delen av dagen. Känner mig uppsvälld. Annars inte mycket till symtom än.
Än så länge tycker jag detta verkar vara en väldigt bra gravidmånad! Flera plus redan och månaden har knappt börjat. Härligt! Hoppas det fortsätter så!
Jag går runt med viss molvärk sedan igår. ÄL+7 idag. Känner mig öm och uppsvälld. Brösten har börjat växa så smått. Men det där kan ju lika gärna vara inför mensen, suck. Bara att vänta.. Just nu hoppas jag att mensen åtminstone håller sig så att jag får en rimlig lutealfas, den har pendlat lite fram och tillbaka. Så ingen tant röd förrän tidigast framåt måndag, tack...