BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Jag är på dag 12 idag. Är bortrest men åker hem imorn. Så har inte följt planen. Ska börja testa med äl test på fredag alltså dag 14. Vore skönt med fullt utslag direkt. Men får de vanligtvis på dag 16-17. Fick mens på bim-2 förra månaden. Hoppas vi plussar denna månad. Vill inte ha mens IGEN.
Nu vill jag att den här jädrans mensen ska försvinna så vi kan börja försöka.Sambon sa imorse när jag berättade att det inte blev nån bebis denna månaden: då får vi köra två gånger om dagen istället. Varpå jag svarar nä en gång räcker gott och väl. Han frågade också när jag har ÄL. Kul att han också engagerar sig lite i själva planeringen. innan har han bara varit typ: det händer när det händer. och jag har inte pratat med honom om ÄL och så för att det ska vara så naturligt som möjligt. sexet alltså.
Denna månaden ska vi försöka köra på varannan dag metoden fram till ÄL och sen 3 dagar på raken. Stickor ska också inköpas.
Max på Cb's lila äl-test idag. Nu börjar återigen hoppet om att kanske få vårt efterlängtade plus. Håller tummarna för er alla! Glad midsommar :)
Någon son har erfarenhet av teslagrets äl-test? Vi kommer vara utomlands hela juli så det får bli lite som det blir den här månaden men i augusti då vill jag börja testa antingeb det eller tempa. Vilket föredrar ni?
Nån som vill lägga till mig. :)
BIM 18/7 3:de försöket, 4:e barnet, sambos första.
Hej alla! Hoppar gärna, fast tyvärr, in i denna tråd också.
Solägget, 30 år 8:e försöket 2:a barnet BIM 17/7