Nini skrev 2014-06-18 19:59:10 följande:
Någon son har erfarenhet av teslagrets äl-test? Vi kommer vara utomlands hela juli så det får bli lite som det blir den här månaden men i augusti då vill jag börja testa antingeb det eller tempa. Vilket föredrar ni?
Jag vet inte vem som tillverkar de gröna stickorna jag kör med men dom har funkat bra och stämt överens med tempningen. Jag började tempa förra månaden och testa från dag 8 och det stämde överens med när ÄL skulle komma och när den dessutom var över, samma denna månad, höll på att missa stegringen då den kom 2-3 dgr tidigt nu men hann ändå med att både testa och tempa, tack vare det kan jag se att faktisk ÄL nu var i måndags för måndag steg tempen från 36,2 till 36,4 på tisdag, 36,5 på onsdag och nu 36,6 imorse så nu blir det intressant och se om det tar sig
så mitt råd är absolut att både testa och tempa, nu hade jag förvisso världens värsta ÄL-värk på mån-tis så nog visste jag att det var dags men som sagt inte fel att ta till stickor och tempning för att få lite mer koll på kroppen