• mullemeck

Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

• Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • Emms1984

Om det stämmer med illamåendet väntar jag nog en flicka nu med :) Fast jag mådde som mest illa med nr 2.

Är just nu så trött har haft väldigt mycket sammandragningar inatt som gjort ont. Vaknade av dem. Fundera på att åka in om de inte gav med sig, höll i sig i någon timme från och till men sen lugna det ner sig och jag har känt bebis efteråt. Har ni mycket sammandragningar än?

• pingeming

Tror nog det där med illamåendet är olika men kommer bli kul att se om det ändå stämmer :p

Men hela min kropp känsla säger att det är en pojk och hade ju inte fel på dom 2 första men sen har man ju 50% chans att gissa rätt också :D

Hoppas du blir av med illamåendet darkisen! :)

jag har fått litsammandragningar, Speciellt om jag är stressad eller rör på mig mycket.

• Laura79

Jag har två flickor. Jag mådde inte illa en dag med någon av dem. Inget alls.

Den här graviditeten mår jag så illa så illa. Kanske reagerar jag tvärtom, kanske är det en pojke där inne?! ???? Det tror jag dock inte. Tror inte vi kan göra killar ????

• Numberthree

Fick svar på kub igår och det såg fantastiskt bra ut! Känns jätte skönt! Mitt illamående är i princip borta och jag tror nog att energin dagtid är betydligt bättre. Orkar röja och slänga, ett måste innan bebi kommer. Och med tanke på att vi inte slängt skit på typ 9 år så har vi en del att gå igenom. Ja jag är en av de som har sjukt svårt att slänga.

• Carolina01

Om det ni säger om illamående och så så väntar jag en tjej, fast jag har en stark känsla av att det är en kille där inne... Blir spännande att se:)!

• mullemeck

Regn här också! Och jag har börjar rör på mig igen! Så skönt. Det blev en morgonpromenad idag.

• MariaW01

Jag har mått otroligt illa alla graviditet, men det har nästa blivit värre och värre för varje gång. Har ju två flickor nu, så det talar väl kanske för en tredje tös

Vi har också haft regn, blixt och dunder idag, superskönt!!!

• Loncelot

Har en pojke och en flicka, hoppas på en pojke och känns som en pojke men bara därför är det säkert en flicka, men det är välkommet det med.

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!