• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Sydman

Du är bara helt fantastisk hela du! [quote=79061464][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:[/quote-nick][/quote]

• Max

[quote=79061464][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow Meandl!!!! Tack för en underbart start på denna gråa måndag

• Anonym (J)
    Mr K69 skrev 2018-09-17 00:15:53 följande:

Dj***ar vad bra sagt, låt ingen looser komma och suga energi.

Bröstlängtan skrev 2018-09-17 06:38:52 följande:

Bra skrivet J!

Jag lägger gärna mycket tid och kärlek på dig och det du skriver!

Din vän Bröstlängtan

Tacksam över att det är fler trevliga män i denna tråd än otrevliga... Sen vet jag att när jag mår dåligt så letar jag efter uppmärksamhet och bekräftelse detta för att det får mig att må lite bättre, ber om ursäkt om det är fel av mig...
  • Pope Joan II
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 09:51:35 följande:
    Bröstlängtan skrev 2018-09-17 06:38:52 följande:

Bra skrivet J!

Jag lägger gärna mycket tid och kärlek på dig och det du skriver!

Din vän Bröstlängtan

Tacksam över att det är fler trevliga män i denna tråd än otrevliga... Sen vet jag att när jag mår dåligt så letar jag efter uppmärksamhet och bekräftelse detta för att det får mig att må lite bättre, ber om ursäkt om det är fel av mig...
    Det är destruktivt att göra så. Ett mycket bättre sätt är att du skaffar dig vettiga strategier för att må bra och sedan, när du mår bra och har byggt en stark och stabil självkänsla, visar dig naken på bild och möjlig för diverse män att bedöma om du fortfarande då vill det och finner nöje i att göra det.

Att visa din kropp och få den bedömd när du är så skör som du i flera trådar visat dig vara är att göra ett helt vansinnigt dåligt val. Dessutom är det viktigt att livet fylls av och handlar om något annat än hur du ser ut, hur du skulle vilja se ut och din önskan om att andra ska tycka att du är vacker trots att du själv i vissa stycken är missnöjd.

Utvikningsbranschen torde vara mest lämpad för män och kvinnor som redan har en god självkänsla och som lever ut en exhibitionistisk läggning utan att ta illa upp eller alls bry sig om andras negativa åsikter om deras utseende. Så är det uppenbarligen inte för dig.
  • Anonym (Ja)

Strunta i vad dem tycker

Jag vet alldeles förmycket hur det är att må dåligt.

Kram på dig

• Anonym (MajkenX)

[quote=79061464][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Vilken fin bild du bjuder på en Måndagsmorgon , dina bröst ser alltid lika mumsiga ut.

• Anonym (J)
    Pope Joan II skrev 2018-09-17 10:01:26 följande:

Det är destruktivt att göra så. Ett mycket bättre sätt är att du skaffar dig vettiga strategier för att må bra och sedan, när du mår bra och har byggt en stark och stabil självkänsla, visar dig naken på bild och möjlig för diverse män att bedöma om du fortfarande då vill det och finner nöje i att göra det.

Att visa din kropp och få den bedömd när du är så skör som du i flera trådar visat dig vara är att göra ett helt vansinnigt dåligt val. Dessutom är det viktigt att livet fylls av och handlar om något annat än hur du ser ut, hur du skulle vilja se ut och din önskan om att andra ska tycka att du är vacker trots att du själv i vissa stycken är missnöjd.

Utvikningsbranschen torde vara mest lämpad för män och kvinnor som redan har en god självkänsla och som lever ut en exhibitionistisk läggning utan att ta illa upp eller alls bry sig om andras negativa åsikter om deras utseende. Så är det uppenbarligen inte för dig.

Mm jag är medveten om att det är destruktivt, sen är det iofs så att brösten är jag faktiskt väldigt stolt över, så där bryr jag inte om mig om det finns killar som inte gillar dem, i denna tråd visar jag inget annat.. så anser att i detta fall så är det mest för att visa det jag är så enormt stolt över... Vet att jag har dålig självkänsla med resten av kroppen men det hör inte hit då den inte visas...