stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Du är bara helt fantastisk hela du! [quote=79061464][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:[/quote-nick][/quote]
[quote=79061464][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:[/quote-nick][/quote]
Wow Meandl!!!! Tack för en underbart start på denna gråa måndag
Sagolikt vackra bröst ????
Dj***ar vad bra sagt, låt ingen looser komma och suga energi.
Bra skrivet J!
Jag lägger gärna mycket tid och kärlek på dig och det du skriver!
Din vän Bröstlängtan
Bra skrivet J!
Jag lägger gärna mycket tid och kärlek på dig och det du skriver!
Din vän Bröstlängtan
Hela kroppen är grymm
Strunta i vad dem tycker
Jag vet alldeles förmycket hur det är att må dåligt.
Kram på dig
[quote=79061464][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:[/quote-nick][/quote]
Vilken fin bild du bjuder på en Måndagsmorgon , dina bröst ser alltid lika mumsiga ut.
Sådana bröst önskar jag mig..
Det är destruktivt att göra så. Ett mycket bättre sätt är att du skaffar dig vettiga strategier för att må bra och sedan, när du mår bra och har byggt en stark och stabil självkänsla, visar dig naken på bild och möjlig för diverse män att bedöma om du fortfarande då vill det och finner nöje i att göra det.
Att visa din kropp och få den bedömd när du är så skör som du i flera trådar visat dig vara är att göra ett helt vansinnigt dåligt val. Dessutom är det viktigt att livet fylls av och handlar om något annat än hur du ser ut, hur du skulle vilja se ut och din önskan om att andra ska tycka att du är vacker trots att du själv i vissa stycken är missnöjd.
Utvikningsbranschen torde vara mest lämpad för män och kvinnor som redan har en god självkänsla och som lever ut en exhibitionistisk läggning utan att ta illa upp eller alls bry sig om andras negativa åsikter om deras utseende. Så är det uppenbarligen inte för dig.