• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (P)
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 13:29:10 följande:

Kanske blir några bilder sen ;)

Det ser jag fram emot. Att en kvinna som du är singel är en gåta.
  • Mysigtpåsoffan
    Anonym (TW) skrev 2017-09-11 07:43:28 följande:

Tack! Blir så glad! Jag känner mig mycket kvinligare med H-kupa jämfört med när jag hade B-kupa. Jag tycker att det är snyggt med så stora bröst. Då är det roligt att höra att det även finns män som uppskattar så stora bröst!

Stora naturliga bröst är nog bland det vackraste som finns :)
  • Anonym (J)
    Mysigtpåsoffan skrev 2018-09-16 16:09:36 följande:

Stora naturliga bröst är nog bland det vackraste som finns :)

Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;p
    Anonym (P) skrev 2018-09-16 15:07:22 följande:

Det ser jag fram emot. Att en kvinna som du är singel är en gåta.

Jadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör

Önskemål från Clark73:

• Mysigtpåsoffan
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 16:26:27 följande:

Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör

Önskemål från Clark73:

Herregud! Om du bara visste vad jag skulle göra med de!! Haha skicka pm :)
  • Anonym (P)

Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör

Önskemål från Clark73:

Helt galet vackra bröst!!!

Men du verkar ha humor, storsinthet och ett öppet sinne. Det i kombination med dina underbara bröst gör totalt sett en drömkvinna som många, verkligen många män drömmer om!
  • Bröstlängtan

Önskemål från Clark73:

Herre min gud och skapare!!! Det vackraste, sexigaste, ljuvligaste, underbaraste, mest åtråvärda och upphetsande jag någonsin skådat!

Tack så jättemycket!!!

Din evige beundrare

/Bröstlängtan
  • Mr K69

Önskemål från Clark73:

Handen på hjärtat, du har lätt de vackraste bröst jag sett. Säger det igen, lyckos den som får gosa med dem. Hoppas förresten det går bra för dej efter separationen. Tack för de fina bilderna på dina stora fina tuttar.
  • Bröstlängtan

Önskemål från Clark73:

Skulle gärna vilja veta hur de ser ut under en vit eller randig t-shirt
  • Clark73

Önskemål från Clark73:

Det ser väldigt snyggt ut.......