stora tuttar
Så underbara bröst du har kvinna! Ser lite blöta ut av något *ler*[quote=78672625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-04-29 09:03:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Så underbara bröst du har kvinna! Ser lite blöta ut av något *ler*[quote=78672625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-04-29 09:03:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Mmm så underbar du är! Snälla gå med i gruppen ?visa upp er? för jag njuter så av att se på dig!
Tack alla!
Bjuder på en till:)
Mmm tänk att få suga,smeka och gosa med de härliga brösten.
Godnatt!
Du är bara helt otroligt underbar hela du!
Som sagt mina är inte så stora med de är ok för mig. Tur att vi är olika o att det finns plats för alla:)
Mmm vill kyssa och gosa med de härliga brösten! Blev riktigt hårt här nu *ler*
wilson: Tack för alla fina ord.
Mmm vilken fin kropp och bröst du har! Ser ut som att din hand med är på ett mysigt ställe på bilden *ler*
Åh, tack för att du svarade. Är ju jättesvårt att förutse resultat såklart men extra svårt när man inte kan jämför med någon med ungefär samma storlek.
Å ena sidan så känner jag ju att jag helst vill se proportionerlig ut påklädd, vara mer fri att köpa kläder mm. Å andra sidan så vill man ju inte gärna känna att ärren överskuggar och syns tydligt utan kläder. Svårt det här men något måste jag faktiskt göra.
För att slipa tjat om för lite bilder, håll till godo.
Mmmm du gör mig tokig! Alltså jag älskar dina bröst och din kropp! Ser att de är blöta av något härligt med![quote=79044757][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-11 19:40:23 följande:[/quote-nick][/quote]
Det blev lika blött på min mage som på dina godingar nu!
Sydman: Men tack snälla:)
Du är bara helt fantastisk hela du! [quote=79061464][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:[/quote-nick][/quote]
De är helt perfekta Elsa!
Inte jättestora men inte små heller
Sindy jag vill nafsa på dina stuva bröstvårtor![quote=79756712][quote-nick]Anonym (Cindy) skrev 2019-07-13 21:51:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Mmmm du ska bara veta vad du gör med mig! Din kropp tröttnar man aldrig på det lovar jag dig![quote=79945261][quote-nick]Anonym (Cindy) skrev 2019-10-06 18:25:29 följande:[/quote-nick][/quote]