• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Ja)

Du ska vara stolt över både dig själva och dina fina bröst. Om du nyss blivit dumpad så tar det ju tid innan man kommer upp igen, då är det skönt att göra något som detta för att ta reda på om man är så värdelös som man känner sig. Om man då ser att någon tycker du är fin så känns ju livet lite bättre även om det bara är brösten som får beröm så är det ju en början. Så ser jag på det hela just i detta fallet. Jag tycker du har stora fina bröst iallafall och resten av dig är det säkert inget fel på iheller. Jag har alltid dragits till mulliga kvinnor, men den inre skönheten är det viktigaste i mina ögon.

Kram på dig och ta den tid du behöver för att må bra igen. O strunta i dem som gnäller, har själv varit i samma situation för 22-år sedan men det blev jäkla bra tillslut. ????

• Anonym (MeandI)

Sydman: Tack

Max: Tack

Jannne k: Tack

MajkenX : Tack

• Anonym (S.P)

Sånna som du som lägger upp bilder och är otrogen för att du mår dåligt tänker bara på er själva och bättre mår då ? Kan lova att du mått dåligt i ditt förhållande med exet också ibland det göt alla och kan lova att du skämt ut dig själv med bilder och otrohet då med. Kanske där skon klämmer att det är slut ?

• Anonym (J)
    Anonym (Ja) skrev 2018-09-17 15:13:20 följande:

Du ska vara stolt över både dig själva och dina fina bröst. Om du nyss blivit dumpad så tar det ju tid innan man kommer upp igen, då är det skönt att göra något som detta för att ta reda på om man är så värdelös som man känner sig. Om man då ser att någon tycker du är fin så känns ju livet lite bättre även om det bara är brösten som får beröm så är det ju en början. Så ser jag på det hela just i detta fallet. Jag tycker du har stora fina bröst iallafall och resten av dig är det säkert inget fel på iheller. Jag har alltid dragits till mulliga kvinnor, men den inre skönheten är det viktigaste i mina ögon.

Kram på dig och ta den tid du behöver för att må bra igen. O strunta i dem som gnäller, har själv varit i samma situation för 22-år sedan men det blev jäkla bra tillslut. ????

Tack känns skönt med en del positiv energi och någon som förstår mitt val av beteende, :)

Är som en berg och dalbana i måendet men förhoppningsvis vänder det snart.

Ska försöka strunta i dem som gnäller har dock som ni märker svårt att ignorera personer som pratar om mig och mitt liv.. jag är en tjej som inte skräms för att ta en diskussion och står upp för mig själv...
  • Anonym (J)
    Bröstlängtan skrev 2018-09-17 14:24:15 följande:

Tycker du ska vara stolt över dig själv! Och givetvis ska du känna dig mer än nöjd med dina Stora vackra bröst!

Om du vill ha något mer än bara anonyma kommentarer är upp till dig och något du bestämmer helt själv.

Din vän Bröstlängtan

Tack så mycket :) känns skönt att ha stöd i flera
  • Anonym (J)
    Anonym (S.P) skrev 2018-09-17 15:47:18 följande:

Sånna som du som lägger upp bilder och är otrogen för att du mår dåligt tänker bara på er själva och bättre mår då ? Kan lova att du mått dåligt i ditt förhållande med exet också ibland det göt alla och kan lova att du skämt ut dig själv med bilder och otrohet då med. Kanske där skon klämmer att det är slut ?

Är det mig du pratar om?
  • Anonym (Öh)
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 15:49:30 följande:
    Tack så mycket :) känns skönt att ha stöd i flera
    Stöd? Gamla gubbar som vill glo på pattar? Stöd får du av de som säger till dig att vara rädd om dig och inte vika ut dig när du inte mår bra, förstår du inte så pass att du kan skilja på vilka som vill dig väl och inte?
  • Anonym (Mr)
    Anonym (Bh) skrev 2018-09-17 10:13:05 följande:

Sådana bröst önskar jag mig..

Dina är vackra som dom är!
  • Anonym (S.P)

Finns fler här som kan ta åt sig