stora tuttar
Helt underbara
Helt underbara
Skulle inte haft nåt emot och smeka dessa underbara bröst. ???? men du förtjänar någon som inte bara är ute efter brösten, utan någon som vill dela livet med dig med allt vad det innebär. Puss på dig. ????
Jösses vilka fina tuttar ?
Blir varmt inombords.
[quote=79060625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-16 21:50:48 följande:[/quote-nick][/quote]
Jösses vilka vackra tuttar ? denna tråden är översvämmad med vackra bröst. ????
Sagolikt vackra bröst ????
Strunta i vad dem tycker
Jag vet alldeles förmycket hur det är att må dåligt.
Kram på dig
Du ska vara stolt över både dig själva och dina fina bröst. Om du nyss blivit dumpad så tar det ju tid innan man kommer upp igen, då är det skönt att göra något som detta för att ta reda på om man är så värdelös som man känner sig. Om man då ser att någon tycker du är fin så känns ju livet lite bättre även om det bara är brösten som får beröm så är det ju en början. Så ser jag på det hela just i detta fallet. Jag tycker du har stora fina bröst iallafall och resten av dig är det säkert inget fel på iheller. Jag har alltid dragits till mulliga kvinnor, men den inre skönheten är det viktigaste i mina ögon.
Kram på dig och ta den tid du behöver för att må bra igen. O strunta i dem som gnäller, har själv varit i samma situation för 22-år sedan men det blev jäkla bra tillslut. ????
Ja, det finns faktiskt några av oss som vill J väl och ge henne stöd. Det är upp till henne om hon vill ha det stödet eller inte.
Allt handlar inte bara om sex och snusk!!! Jag vet inte hur du är funtad?, men jag bryr mig faktiskt om andra människor...inte enbart bröst.
Mm vilka godingar vackra bröst du har ?
[quote=79072639][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-20 14:48:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Vilka godingar, mycket fina ????
Hade jag varit kvinna med dem brösten hade jag bara legat och smekt dem hela dagarna haha ????
Längesedan nu ????
Hoppas någon vill visa sina skönheter snart igen. ????
[quote=79432494][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-02-10 06:36:57 följande:[/quote-nick][/quote]
Ojojoj ???? vilka fina bröst ???? det är allt konstigt att fast man blir äldre och äldre så blir man lika sugen varje gång man ser ett par bröst ???? haha ???? hur kan det vara så ???? vill ju bara suga på dem ???? kram på dig.
Lägg gärna in flera bilder på dig och dina sötnosar. ????????
Ja tänk om man fick vara där och smeka o gosa med dig. Jätte fin bild ????
Får du inte mat hemma?
Den ser ut att vara skön att suga på mm ????