BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Hej tjejer! Mensen kom idag och jag har nu haft rena känsloutbrottet ikväll. Så ledsen :( Men nu ska jag försöka skaka av mig de jobbiga känslorna och blicka framåt. Vet att morgondagen kommer att kännas lättare.
Vill någon vara gullig och lägga till mig i listan?
8/6 Sarasessi 30 år, 6:e försöket, 2:a barnet
Hej tjejer! Mensen kom idag och jag har nu haft rena känsloutbrottet ikväll. Så ledsen :( Men nu ska jag försöka skaka av mig de jobbiga känslorna och blicka framåt. Vet att morgondagen kommer att kännas lättare.
Vill någon vara gullig och lägga till mig i listan?
8/6 Sarasessi 30 år, 6:e försöket, 2:a barnet
Tror min äl är på g inget positivt på testet ännu men känner av lite i magen o lite mer trådiga flytningar. Är på cykeldsg 12 o hade alltid äl på dag 14 före mina ma/mf men efter det har den kommit mellan dag 16-18. Så kanske kommer tillbaka till normalt nu. Får se. Blir iaf till o ligga nu, som tur är jag o sambon i samma stad
Jaha blev kort mens denna gången blev 2 dagar.. Idag är det bara lite lite. Är det någon här som har under sin mens upplever att det kliar och ömmar i brösten? Idag kliar det och ömmar igen i mitt högra bröst??