• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-09 20:30:07 följande:
    Har du testat de här varannan dag från dag 8 sen efter plus på äl test 3 dagar i rad paus en dag Osen Sex en dag. Jag tänkte testa de Osen rosenrot folsyra o e vitamin. O försöka ha kul o slappna av o inte bli besatt.

Va är det för vitamin du äter? Hmm funderar på och prova det du säger och se om det kanske kan funka? ;)
  • eagle87
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-10 00:24:00 följande:

Va är det för vitamin du äter? Hmm funderar på och prova det du säger och se om det kanske kan funka? ;)
    De finns en tråd om den metoden

Den heter såhär : En superbra metod jag läst om/vilka vill hänga med nästa månad?

Jätte många verkar ha lyckats på första försöket.

Jag äter barleans essential women. Det är omega 3 jätte nattljus olja etc. Det har hjälpt mig att få regelbunden cykel plus bra hy hår o naglar.

Arctic rosenrot: ger starkare ägglossning. Känner verk av ägglossning av den. O förrut när min mens va försvunnen så kom den tillbaka med rosenrot. Har typ utebliven mens 1-2 ggr per år.

E vitamin- började idag. Ska hjälpa googla.

Folsyra - började idag.

Zink - ska hjälpa o stabilisera hormoner.

Magnesium - gör att jag sover bättre o lugnare.

D vitamin - ska hjälpa. Plus gör mig piggare o gladare.

Vilken lista. Insåg inte att jag åt så mkt.
  • Palmhjärtat
    joss82 skrev 2014-05-09 13:54:12 följande:

Tredje gången gillt för oss båda!
    Ja! Jag tror på 3:e gången gillt :)
  • Palmhjärtat
    sowe81 skrev 2014-05-09 20:59:09 följande:
    Bim-listor vill man ju bara var med på en gång. Men det är turist dom finns så man har nånstans o hänga medan man väntar in det där plusset smile1.gif
    Eller hur! Utan FL och dessa trådarna hade nog min sambo slängt ut mig för längesen, haha!
  • Palmhjärtat
    eagle87 skrev 2014-05-10 00:11:08 följande:
    De finns en tråd om den metoden

Den heter såhär : En superbra metod jag läst om/vilka vill hänga med nästa månad?

Jätte många verkar ha lyckats på första försöket.

Jag äter barleans essential women. Det är omega 3 jätte nattljus olja etc. Det har hjälpt mig att få regelbunden cykel plus bra hy hår o naglar.

Arctic rosenrot: ger starkare ägglossning. Känner verk av ägglossning av den. O förrut när min mens va försvunnen så kom den tillbaka med rosenrot. Har typ utebliven mens 1-2 ggr per år.

E vitamin- började idag. Ska hjälpa googla.

Folsyra - började idag.

Zink - ska hjälpa o stabilisera hormoner.

Magnesium - gör att jag sover bättre o lugnare.

D vitamin - ska hjälpa. Plus gör mig piggare o gladare.

Vilken lista. Insåg inte att jag åt så mkt.
    Är det den här www.svensktkosttillskott.se/produkter/essential_woman som du använt? Ska genast beställa den i så fall du jag har problem med hud och naglar. Kan det hjälpa till att bli gravid också är det ju bara att köra!
  • Evening primrose

Folsyra är d enda man måste äta minst en mån före befruktning, skadar ju inte med multivitaminer också. Annat kan man ju börja ta längs resans gång om man vill pröva

♡ Lilla E ♡
  • Kissekatten2014
    Evening primrose skrev 2014-05-10 14:04:27 följande:
    Folsyra är d enda man måste äta minst en mån före befruktning, skadar ju inte med multivitaminer också. Annat kan man ju börja ta längs resans gång om man vill pröva
    Lilla E

Folsyra började jag äta så fort jag sluta med mina mini-pe..
  • ramada

Hallå här inne då Glad

Minipillerstopp den 9:e April, troligen haft ÄL kring 28-29 och nu min första mens efter 13 år på piller...
    Om jag då minns och räknar rätt lär jag ha BIM 7:e Juni, funderar kring att använda ÄLtest eller inte? För att veta om min kropp kommit igång igen efter minipillren.

• Kissekatten2014
    ramada skrev 2014-05-10 14:45:27 följande:
    Hallå här inne då Minipillerstopp den 9:e April, troligen haft ÄL kring 28-29 och nu min första mens efter 13 år på piller... Om jag då minns och räknar rätt lär jag ha BIM 7:e Juni, funderar kring att använda ÄLtest eller inte? För att veta om min kropp kommit igång igen efter minipillren.

Jag använde minipiller fram till i januari-14, efter jag hade tagit det sista pillret fick jag min piller mens. Och som du tänker så använder jag också ÄL-tester för och ha koll på kroppen .. Jag hade ÄL cirka 14 dagar efter piller mensen.
  • ramada
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-10 16:04:40 följande:

Jag använde minipiller fram till i januari-14, efter jag hade tagit det sista pillret fick jag min piller mens. Och som du tänker så använder jag också ÄL-tester för och ha koll på kroppen smile1.gif .. Jag hade ÄL cirka 14 dagar efter piller mensen.
    Ahaa... då blir det så vi ska testa nu nästa försök

Kan man bli tillagd på BIM-lista?

7/6 ramada, 31 år, 2:a försöket, 1:a barnet
Svar på tråden BIM Juni 2014