BIM Juni 2014
Jag vill också vara med! Eller vill och vill, önskar att jag slapp och redan var gravid nu när jag har längtat i 10 år. Håller på att krypa ur skinnet här.. Men men..
Palmhjärtat, 25 år, 3:e försöket. 1:a barnet
Jag vill också vara med! Eller vill och vill, önskar att jag slapp och redan var gravid nu när jag har längtat i 10 år. Håller på att krypa ur skinnet här.. Men men..
Palmhjärtat, 25 år, 3:e försöket. 1:a barnet
Och BIM 10/6 såklart ;)
Jag vill verkligen ha lite tankar om detta, ska försöka hålla det kort..
Jag slutade med preventivmedel vid årsskiftet för att vi skulle börja försöka i april. Allt kom igång bra med ÄL och regelbunden mens (28-29 dagar). Jag hade tydliga ÄL flytningar de 2 första månaderna sen har det blivit lite sparsamt med det, har endast lite sega genomskinliga lite då och då under dagarna då det innan var massor. Jag köpte ÄL test som jag provat denna gången (vårt 3:e försök) och jag bör ha haft ÄL igår eller senast idag men det är BLANKT! Endast ett svagt svagt streck och ingen ökning alls från dag till dag..
Känner mig ledsen, orolig och uppgiven.
Någon tanke om detta? Bör jag göra på något annat sätt? Har jag ens någon ÄL? Söka hjälp?
Tusen tack till er som svarade ang min ÄL! Jag fortsatte testa och imorse blev det ett lite tydligare sträck så jag bestämde mig för att testa nu ikväll med och det blev helt klart positivt! Alltså har jag ägglossning senare än jag trott och det är ju bra att veta :) men när bör vi mysa till det, imorgon kväll då som är 24 timmar efter positivt ÄL-test?
Så skönt att se plus i tråden :) stort grattis!
Idag är jag på ca 3:e dagen efter ÄL och till och från hela kvällen har jag känt hugg i typ äggledar-trakten. KAN det vara lite hoppfullt eller är det helt för tidigt att ev känna något?
Tjejer, vad säger ni om denna bilden, är det bara jag som ser vad jag vill se? eller tolkar ni det också som ett plus? 2 dagar innan BIM (vet att 10/6 står som bim på listan men det ska vara 13/6)..
Tusen tack alla! Jag kan inte fatta att det är sant. Är så himla rädd att det inte ska visa något alls på fredag på BIM.. Men inte lönt att fundera på det nu. Visar det likadant köper jag ett cb för i få svart på vitt. Jag vill passa på att tacka er som sa att jag skulle fortsätta med ÄL test för att det kunde komma senare än jag trott vilket det gjorde! Utan er hade detta inte hänt utan jag hade gett upp totalt :) så tusen tack!!
Detta testet är taget nu ikväll (efter att jag inte kissat eller druckit på 4 timmar) och nu är det ju ingen tvekan längre! Herremingud!
Tack så mycket alla! Håller nu alla tummar jag har att det stannar kvar och verkligen blir en bebis i februari :)
Ägglossningen måste ha varit mycket senare än jag trott, plussade idag bim+15 :) är typ i chock!