BIM Juni 2014
Hej kan någon lägga till mig
Bim 9 juni 26 år 4 försöket 1 barnet
Hej kan någon lägga till mig
Bim 9 juni 26 år 4 försöket 1 barnet
Ni som försökt innan ska ni testa göra något annorlunda denna månad?
Hej har ett problem... Både jag o min man vill verkligen ha barn.. Han e 34 o jag fyller 27 i maj. Vi har vart tillsammans i 3 år. Gifta i 7 mån. Vi pratade igår om allt o nu börjar han känna sig oroliga för de ekonomiska. Han har fast jobb, jag var egen företagare i Sverige men flyttade till honom här i England i oktober. Jag har inte lyckats få heltids jobb här bara extra. Har startat upp ett företag jag gör hår smink naglar men de har inte börjat rulla igång. Tar ju liksom tid att börja om i ett nytt land. Just nu lever vi på hans inkomst så nu börjar han tänka att de kommer bli svårt med barn men han vill verkligen och jag vill mer ån allt. Jag orkar inte vänta mer. Vi ville ha barn ganska snart efter vi träffades men vi väntade tills jag flyttade hit. Jag vet att det kommer bli svårt ekonomiskt. Men jag känner för de första vet jag inte hur long tid de kommer ta innan de tar sig, för de andra e man gravid 9 månader o for de tredje är de ju inte så stora kostnader förräns barnet börjar dagis. Blöjor etc är ju inte så dyrt o barnvagn säng skötbord etc är ju engångskostnader. Dagis kostar runt 6 tusen här i månaden. Men då har jag ju tid o jobba när barnet börjar på dagis. Men hur skulle ni resonera?
Vi har pratat igenom allt nu o skrivit listor på alla kostnader etc o vägt alla fördelar o nackdelar o kommit fram till att vi ska köra. 4 försöket denna månad :) hoppas hoppas hoppas de tar sig.