• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • snö 81
    joss82 skrev 2014-05-14 09:26:00 följande:
    Idag tänker jag sätta igång med äl-tester. Äl kommer förhoppningsvis till helgen eller i början av nästa vecka. Inga symtom än så länge, förutom att jag känner mig extra kär och sugen på sex =).

Det är ju helt fantastiskt hur kroppen fungerar egentligen. Man blir extra kär och sugen på sex precis då man har möjlighet att bli gravid. Det innebär att man har sex för att man vill det lika mycket som för att man vill bli gravid.
  • snö 81
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-14 09:25:11 följande:
    Äl tester har jag kört med innan smile1.gif , men ska prova clearblue fertiliteringsglidmedel denna månaden med har 3 kvar av dem.. Håller tummarna för oss att det vill säg nästa gång..

Jag tror jag har 2 st tuber kvar så jag ska inhandla lite fler så att man kan använda dom alla fertila dagarna runt äl.
  • eagle87
    snö 81 skrev 2014-05-14 10:15:57 följande:

Det är ju helt fantastiskt hur kroppen fungerar egentligen. Man blir extra kär och sugen på sex precis då man har möjlighet att bli gravid. Det innebär att man har sex för att man vill det lika mycket som för att man vill bli gravid.
    Jag är alltid extra sugen innan o efter mens?? Under ägglossning känner jag mig så stressad :( tänker på bebis mer än sex medans vi gör det :(
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-14 12:19:28 följande:
    Jag är alltid extra sugen innan o efter mens?? Under ägglossning känner jag mig så stressad :( tänker på bebis mer än sex medans vi gör det :(
    Jag känner igen det symptomet man blir sugen mer o mer och typ nykär. Före äl och under och några dagar efter att mensen slutat. Försöker inte tänka på bebis det ska ju vara kul och göra bebis
  • eagle87
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-14 11:31:30 följande:
    Jag känner igen det symptomet man blir sugen mer o mer och typ nykär. Före äl och under och några dagar efter att mensen slutat. Försöker inte tänka på bebis det ska ju vara kul och göra bebis smile1.gif
    Ska du köra den där varannan dag från dag 8 varje dag 3 dagar vid pos äl test etc metoden?
  • joss82
    snö 81 skrev 2014-05-14 11:15:57 följande:

Ja visst är det häftigt!
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-14 12:42:03 följande:
    Ska du köra den där varannan dag från dag 8 varje dag 3 dagar vid pos äl test etc metoden?
    Ja jag tänkte att vi ska prova den metoden och hoppas på det bästa
  • snö 81
    eagle87 skrev 2014-05-14 12:42:03 följande:

Hm, kan du förtydliga det där för mig.
    Varje dag från dag 8 fattar jag, men vad står "3 dagar vid pos äl" för? Ska man ha sex 3 gånger om dagen vid äl eller var 3:e dag?
  • eagle87
    snö 81 skrev 2014-05-14 12:40:41 följande:

Varje dag från dag 8 fattar jag, men vad står "3 dagar vid pos äl" för? Ska man ha sex 3 gånger om dagen vid äl eller var 3:e dag?
    Haha varannan dag från dag 8. Vid positivt ägglossningstest så Sex 3 dagar i rad. Paus en dag Sex igen. De finns en tråd om den metoden verkar va många som lyckas på första försöket. :)
  • eagle87
    snö 81 skrev 2014-05-14 12:40:41 följande:

En superbra metod jag läst om/vilka vill hänga med nästa månad?

Sök på detta. Tråden heter så.
Svar på tråden BIM Juni 2014