BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Hej! Va kul! Jag är jättegärna med här och hoppas på plus i juni! :)
Elin heter jag och är 22. Jag och min sambo har pratat barn i några år nu och slutade med p-piller för en vecka sen. Mensen kom och väntar nu på ÄL. Spännande med första månaden av försökande och hoppas då barnlängtan är stor! Hoppas på BIM 12/6 och lycka till till alla Er andra! :)
Jag använder mig av billiga äl-tester som jag beställt på Tradera. Dom är amerikanska tror jag och de har fungerat alla gånger för mig. Ser en klar skillnad på styrkan när det är positivt. Har dubbelkommando med cb-rosa då också för att stämma av. Verkar pålitliga tycker jag.
Suck, trodde äl var på gång den här helgen men nu har strecken blivit svagare igen :(. Märker dock av början till äl-flytningar så hoppas testen skärper till sig snart!
Hej.
Hoppar in här =)
Någon får gärna lägga till mig i listan =)
BIM 11/6 30 år 1:a försöket, 1:a barnet
Sluta med piller 15/4 och visste ju inte när mensen skulle komma och då visste jag inte när ÄL eller BIM skulle vara men mensen kom 14/5 och varade i 3 dagar så då blev BIM 11/6 =)
Jag har köpt hem ÄL stickor från tradera som jag tänkt testa lite kring det jag räknat ut som min ÄL dag för att se om det stämmer. Får också se hur kroppen reagerar på ÄL.
Jag visade min sambo WomanLog imorse för att visa honom hur tempen sjönk vid mens och att den nu stegrat, att det är kul att se lite (bara precis börjat med temp, har mest mätt för skojs skull vet ej hur mycket jag litar på detta) och då säger han något (minns ej vad) som gör att jag blir ledsen. Ledsen över att det känns som att han inte är lika engagerad i detta och inte får något positivt tillbaka i allt. Känner att jag inte ens vill säga när ÄL kommer vara men han säger att han gärna ville veta så berättade det för honom. Får vi se om han kommer ihåg det men jag har koll =) + att jag ska köra ÄL stickor då =)