BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Enligt mina flytningar så kommer ÄL inom det närmsta dygnet, wiehoo! Nu väntar jag bara på att karln ska komma hem sp jag kan förföra honom ;)
Har regelbunden cykel på 28-29 dagar, enligt en app ska äl vart idag. Har haft äggviteflytningar i flera dagar, även idag. Tappe är högre upp idag än igår, vad betyder det? Att tappen förflyttat sig högre upp alltså.. Kände i samma " ställning" så det beror imte på det.
Hej, hoppar in här från maj-tråden.
Bim 17/6 , 6:e försöket andra barnet.
Håller tummarna för att statistiken för plus ska bli lika bra som i majtråden :)
Välkommen!
Är det många som plusar i maj alltså? :) detta är första försöket för mig så har precis börjat hänga på fl. Gjorde det jättemycket när vi planerade och var gravida med sonen också. Ganska precis 5 år sedan han blev till :) så tar det sig på första så kommer det bli fb typ en vecka efter sonen...men gick över 17 dagar med honom så räknar med det igen, men först ska vi ha plus på Stickan :)
Det kändes som om det var ovanligt många som plussade i majtråden :)
Jag hängde också en del på Fl när jag var gravid med 1:an - det var 2 år sedan nu ungefär. Nu hoppas jag på plus snart för det börjar kännas segt med alla tester och ha koll på alla dagar hit och dit ;)
Lycka till!!
Äl slut för denna gången, nu är det bara en evighet till bim nu.,