BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Är Så irriterad. Fick blinkande gubbe idag igen. Tredje dagen. Brukar ha äl på dag 16. De va min sista sticka. Så måste köpa nytt paket idag. De borde sälja separata stickor. Använder cb dubbel indikator test. Har någon annan haft blinkande 3 dagar??
Så tråkigt att läsa om er som måste komma hit efter missfall.
Själv fick jag svar från gyn idag att det ska ha gått 1 1/2 år av försök att bli gravid innan dom påbörjar en utredning och att jag skall återkomma i höst om vi inte lyckats innan dess. Sen skrev om lite käckt att vi inte skall försöka tänka allt för mycket på det under sommaren.
Tack för det landstinget!
Tredje dagen med starka äl-tester varav en var från cb's lila äl test som jag tog i onsdags och gav max fertilitet. Har lite spänningar i tjejmagen idag. Se om det vill säg denna gången vi myste i onsdags och igår. Se om vi orkar med en omgång ikväll
Vi ska börja försöka med barn 2. :) Har just i dagarna fått tillbaka mensen efter förlossningen, så osäker på cykeln, men ev bim 21/6. :)