• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Furtuna

Fortfarande ingen mens.. Inte gravid heller.. Jäkla dumma kropp som inte kan ha regelbunden mens.. Bara bråkar här hemma nu med bara för att inget funkar som de ska.. Tröttsamt.. Vi har bestämt oss att köpa ägglossningstest inför försöket så vi kan se när ägglossningen är o hoppas de inte kommer kännas tvingat.. Man vill ju inte tappa romantiken.. Blev så när vi kämpa för nr 1.. Menar två års försök och tre missfall = det blev som ett jobb.. Vill inte att de ska bli så igen..

• Murrmys

Idag var det lite trådiga flytningar så ev är ÄL idag, så ikväll måste jag väl våldta gubben om han somnar :D nä då, skämt å sido...

Märkligt det här, när ÄL varit är det en så låååång väntan och jag som har regelbunden mens kommer säkert hållas på halster denna månad bara för att liksom! Men men...bara att räkna ner!

• Kissekatten2014
    Murrmys skrev 2014-05-22 20:32:58 följande:
    Idag var det lite trådiga flytningar så ev är ÄL idag, så ikväll måste jag väl våldta gubben om han somnar :D nä då, skämt å sido... Märkligt det här, när ÄL varit är det en så låååång väntan och jag som har regelbunden mens kommer säkert hållas på halster denna månad bara för att liksom! Men men...bara att räkna ner!

Fick till det igår kväll , se om gubben är på pigg nog när han kommer från träningen, för en omgång till. Fick lika starkt streck nu i eftermiddag som jag fick igår och har haft lite trådiga flytningar också..
  • sowe81
    joss82 skrev 2014-05-22 13:19:20 följande:

Du är nästan först i tråden, hoppas du får plus och att det innebär tur för resten av oss också!
    Mm hoppas jag med
  • sowe81
    ramada skrev 2014-05-22 14:06:49 följande:

Åh va kul att det börjar dra ihop sig till en massa BIM's, håller tummarna för er allihop!

Mannen är så gullig, han tar vårt första försök på barnamakande efter "metoden" på största allvar, jodå han har stenkoll på varannan dag och hur gör vi när vi ska sova borta till helgen hos mor min om ÄL infaller och hur vi ska få till varje dag då, haha! Vi tycker båda att det är lika spännande och fascinerande tror jag smile5.gif det ska ju vara roligt att "göra" barn, pepp pepp!!

Åh vilken underbar kille det låter som. Han kommer bli en bra pappa
  • Eriksson85
    snö 81 skrev 2014-05-22 13:51:44 följande:
    Åh, ser att det är ditt 11:e försök. Jag hoppas verkligen att juni är din månad!!
    Miini skrev 2014-05-22 14:00:15 följande:
    Håller tummarna för att det tar sig den här omgången för er! =)

Tack!
    Det börjar bli lite väl länge nu, har kört med ÄL test men det blev bara ett pass av det så nu myser vi extra i äl veckan och sen tempar jag istället. Har även skickat meddelande till gyn ang eventuell utredning så vi får se vad dom svarar.
  • eagle87

Vet inte om någon känner som jag. Har hört att de flesta Blir extra Sugna vid ÄL. Jag är tvärtom, mår dåligt, blir lätt Lessen, är inte sugen på sex, tröttare än vanligt. Usch de jättejobbigt. Vet inte om de är för att vi försöker och jag känner stor press att nu måste de ta sig o vi måste ha sex etc.

• Murrmys

Ingen sugen man idag så får väl se, tror vi missat chansen "/ men det är ingen fara, kommer fler tåg! Och liten chans finns det ju alltid!

• sarasessi

Nästan positivt på äl-testen nu på kvällen, troligtvis helt positivt imorgon. Sambon kommer hem ifrån sin tjänsteresa lördag kväll. Vi borde väl hinna pricka äl? Ägget släpper ju först 24-48 h efter fullt utslag och sen är ju ägget befruktningsbart ca 1 dygn. Håller tummarna att det vill sig denna gång, vi börjar bli väldigt otåliga. Håller tummarna för många februaribebisar. Kram på er!

• jessi84
    ramada skrev 2014-05-22 17:26:13 följande:
    Beställde mina på minipris-tester så det vette fåglarna vem som tillverkar dem Eftersom jag inte minns hur min cykel var för 13 år sedan exakt med ägglossning o.s.v. så tänkte jag att det kunde vara bra att tempa och kolla med stickor för att se om kroppen kommer igång som den ska efter pillerstoppet och intressant att lära sig lite mer om sig själv också Jag skriver oftast bara ut smileysen i tecken så blir det en gubbe iaf

Jag är som dig att testa allt för att se att kroppen kommer igång som den ska =)
Svar på tråden BIM Juni 2014