BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Fortfarande ingen mens.. Inte gravid heller.. Jäkla dumma kropp som inte kan ha regelbunden mens.. Bara bråkar här hemma nu med bara för att inget funkar som de ska.. Tröttsamt.. Vi har bestämt oss att köpa ägglossningstest inför försöket så vi kan se när ägglossningen är o hoppas de inte kommer kännas tvingat.. Man vill ju inte tappa romantiken.. Blev så när vi kämpa för nr 1.. Menar två års försök och tre missfall = det blev som ett jobb.. Vill inte att de ska bli så igen..
Idag var det lite trådiga flytningar så ev är ÄL idag, så ikväll måste jag väl våldta gubben om han somnar :D nä då, skämt å sido...
Märkligt det här, när ÄL varit är det en så låååång väntan och jag som har regelbunden mens kommer säkert hållas på halster denna månad bara för att liksom! Men men...bara att räkna ner!
Åh va kul att det börjar dra ihop sig till en massa BIM's, håller tummarna för er allihop!
Mannen är så gullig, han tar vårt första försök på barnamakande efter "metoden" på största allvar, jodå han har stenkoll på varannan dag och hur gör vi när vi ska sova borta till helgen hos mor min om ÄL infaller och hur vi ska få till varje dag då, haha! Vi tycker båda att det är lika spännande och fascinerande tror jag det ska ju vara roligt att "göra" barn, pepp pepp!!
Vet inte om någon känner som jag. Har hört att de flesta Blir extra Sugna vid ÄL. Jag är tvärtom, mår dåligt, blir lätt Lessen, är inte sugen på sex, tröttare än vanligt. Usch de jättejobbigt. Vet inte om de är för att vi försöker och jag känner stor press att nu måste de ta sig o vi måste ha sex etc.
Ingen sugen man idag så får väl se, tror vi missat chansen "/ men det är ingen fara, kommer fler tåg! Och liten chans finns det ju alltid!
Nästan positivt på äl-testen nu på kvällen, troligtvis helt positivt imorgon. Sambon kommer hem ifrån sin tjänsteresa lördag kväll. Vi borde väl hinna pricka äl? Ägget släpper ju först 24-48 h efter fullt utslag och sen är ju ägget befruktningsbart ca 1 dygn. Håller tummarna att det vill sig denna gång, vi börjar bli väldigt otåliga. Håller tummarna för många februaribebisar. Kram på er!