• corran

BIM Juni 2014

Hoppar in här då mensen kom nyss.. Nästa bim 6/6.

• corran

6/6, 20 år, 3e försöket, 2a barnet. Lägg gärna till mig :)

• corran
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-21 18:24:01 följande:
    Kan man bli annat än glad när man får ett sånt här resultat på kvällen

Wohoo kör på! :)
  • corran
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-21 21:39:04 följande:
    Det blir till och köra på .. Undrar bara när ägget hade tänkt släppa?!?!

Troligtvis imorgon, senast frdag :)morgon, sena
  • corran
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-23 14:12:12 följande:
    Tredje dagen med starka äl-tester varav en var från cb's lila äl test som jag tog i onsdags och gav max fertilitet. Har lite spänningar i tjejmagen idag. Se om det vill säg denna gången vi myste i onsdags och igår. Se om vi orkar med en omgång ikväll

3 dagar va ovanligt? :) jag har skippat äl tester denna gången men enligt kaöender borde äl vara idag!
  • corran

Har regelbunden cykel på 28-29 dagar, enligt en app ska äl vart idag. Har haft äggviteflytningar i flera dagar, även idag. Tappe är högre upp idag än igår, vad betyder det? Att tappen förflyttat sig högre upp alltså.. Kände i samma " ställning" så det beror imte på det.

• corran
    ImseVimseSpindel skrev 2014-05-25 17:42:16 följande:
    Vilken dag i cykeln brukar ni ha ÄL? :)

Dag 15-16, en cykel på 28-29 dagar :)
  • corran

Äl+8 idag, negativt test imorse. Nu på kvällen fick jag en flytning, ed en pytte liten blodstrimma i, kan det vara nidblödning? Hur mpnga dagar efter en ev nidblödning borde det kunna visa på ett test?

• corran
    JhjärtaK skrev 2014-05-31 23:25:34 följande:
    Fick nidblödning med dottern på ÄL+6 och sen positivt ÄL+10 så inte många dagar kvar för dig innan du kan testa

Låter bra :) ska vänta någon dag tilö :)
  • corran
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-05 19:33:32 följande:
    Bim imorgon, verkar inte va nån mens på g heller.. Har ömma bröst fick lite metallsmak i munnen idag men det gick över. Är en stor kaffedrickare men idag var det inte alls gott med kaffe som det brukar. Återstår och se. Ser hellre ett plus än att mensen kommer imorgon..

Håller tummarna :) här blev de neg test imorse, bim imorgon. Rosa flytningar igår och idag.. Fan ockaö :(
  • corran
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 10:06:09 följande:
    Då är mensen på g här fick lite rosa blandade flytningar på toapapptet nyss. Har bim idag..

Ucsh va tråkigt :( har också bim idag ock har rosa flytningar.. Lär väl forsa ut blod senare idag :/
  • corran
    Pompalens skrev 2014-06-06 19:00:27 följande:
    Några droppar blod i trosan. Det hade torkat. BIM på tisdag. Har haft ondare i magen idag, men inte alls som mensvärk. Tror inte att det är mens. Brukar detta hända? Kanske ska testa imorgon bara för att se vad testet säger? Vad tror ni? Eller ska jag vänta?
    Jag är en sån som har spottings 2-4 dagar innan mensen..så det kan vara mensen som är på g men det kan lika gäna vara ett tecken på graviditet :) Så olika för alla!
Svar på tråden BIM Juni 2014