BF Januari 2015
Förresten, fick hem ett brev ifrån min bm idag, ska börja äta järntabletter, nån mer som äter niferex? är något man märker skillnad av? kommer jag tex bli piggare eller är det bara något som är ? :)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Förresten, fick hem ett brev ifrån min bm idag, ska börja äta järntabletter, nån mer som äter niferex? är något man märker skillnad av? kommer jag tex bli piggare eller är det bara något som är ? :)
Åh idag har jag o sambon bokat en vecka i Sunny Beach, åker om två v. Sååå skönt det ska bli!!
Idag fick vi reda på att det är en liten kille vi väntar! Blir andra då jag redan har en 4 årig son sedan innan. Blivande storebror är inte nöjd då han önskat sig en lillasyster men hoppas det går över
Jag har inte tagit reda på kön tidigare men vill veta nu. Vi har fyra pojkar innan och jag vill så gärna ha en flicka. Jag vet att jag kommer bli ett litet uns besviken först om det är en pojke igen. Sen kommer det självklart gå över och jag kommer va lika lycklig för honom. Men jag tar hellre den lilla besvikelsen i mitten av graviditeten än i förlossningsrummet. Då vill jag bara va lycklig!
Under dagen har förkylning och halsont hoppat på mig! De sa bara pang,.. Hmm hur ska man lindra detta utan att bebisen blir påverkad? Blir han påverkad av att man e sjuk??? Tänkte köpa en jäkla massa glass å hoppas de bedövar!
ÅÅh jag älskar att titta på förlossningsserier när jag är gravid. Började på "One born every minute" idag.
Ja hur har ni omföderskor haft det innan? Jag har haft relativt lätta förlossningar, tycker jag själv, med extremt snabba krystningsskeden. Förra förlossningen tog 5 h från första värken.
Hade också epidural med första, det var underbart! Med tvåan hanns det inte med men fick bäckenbottenbedövning och med trean bara lustgas. Kvaddlar lurade dom på mig vid andra förlossningen, men det vill jag aldrig mer ha!
Här i Skaraborg var det också 21 dagar över tiden innan igångsättning när jag fick lillen -08. Vet inte hur det är nu. Jag fick BF+16.
Tycker det är helt sjukt att man får gå så länge över tiden när det faktiskt händer att moderkakan slutar fungera ibland..