Inlägg från: Bettanspettan |Visa alla inlägg
  • Bettanspettan

BF Januari 2015

Hedgehog skrev 2014-10-19 08:53:49 följande:

Hej på er! V 28 i morgon och har varit på sjukhus sedan i går förmiddag. Vaknade i hår morse och gick på toa. "Jaha, där kom visst mensen?" Hann jag tänka innan jag kom på att jag ju inte ska ha mens när jag är gravid. Ringde förlossningen. Legat inne sen i går. Moderkakan ligger tydligen helt för livmodertappen och det är förmodligen moderkakan som blött. Trött man blir. Får avvakta vidare info.

Oj! Lycka till med allt!
  • Bettanspettan

Vi kommer ha bebis i bak, har haft det med alla mina. Har en spegel som man fäster så att jag ser bebis via den i backspegeln. Litar inte på snabburkopplingen till airbagen ifram.

Mitt ex och pappa till min 6 åring jobbar som lastbilschaufför i Norge, han åkte sön/mån och kom hem fredag, jämt. Eftersom han var anställd och skattade i Norge fick han heller ingen del av föräldraförsäkringen här , inte ens de 10 dagarna vid barnets födsel, så när Oskar var ett dygn gammal, (han är född en lördag morgon) så åkte J och jobbade en vecka igen och lämnade mig med nyföding och en 6 och 9åring... Vi var tillsammans åtta år innan jag inte orkade mer.

Jag kommer aldrig mer kunna leva i ett förhållande där man är ifrån varann så mycket.

• Bettanspettan

Har ni testat blutsaft? Ger ju lite extra järn iaf. Jag har också ätit niferex ett tag.

Var hos bm igår igen. Står fortfarande still på inskrivnings vikten, inte gått upp ett gram! Men sf måttet var 30 cm vilket är över översta kurvan så bebis växer som den ska ändå.

Jag har haft problem med en nerv som kommer i kläm i ljumsken ganska länge men idag har det blivit ännu värre. Hela mitt vänstra lår domnar bort nu vilket känns väldigt obehagligt. Hoppas verkligen att havandeskapspenningen går igenom!

• Bettanspettan