BF Januari 2015
Hej hej. Får man hänga med lite försiktigt? Jag är i v 5+0 i morgon.
Fick MA dagen före nyårsafton så jag är lite återhållsam med glädjen denna gången.
Annars är det min sjätte graviditet och fjärde barn (förhoppningsvis)
Hej hej. Får man hänga med lite försiktigt? Jag är i v 5+0 i morgon.
Fick MA dagen före nyårsafton så jag är lite återhållsam med glädjen denna gången.
Annars är det min sjätte graviditet och fjärde barn (förhoppningsvis)
Vi ska göra Kub. Jag är 36. Om det varit första barnet hade jag nog inte velat för då hade det inte spelat roll om det hade visat sig vara fel på barnet. Men nu är det fjärde och min 6 åring har ADHD och det skulle inte vara rättvist mot nån i familjen att sätta ett barn till världen med tex Downs. Jag vet att det är kontroversiellt att säga så men det är så vi resonerar.
I lördags kom första spyan, mitt på JET tankstället i stan, tur att det inte är så många andra ute o tankar 7,30 en lördagmorgon...
<gjorde VUL idag för att utesluta utomkverdshavandeskap. Allt såg bra ut, och jag fick se hjärtat slå.
Inskrivning i går och bokat Kub ul den 11/7 och Rul 25/8.
Hej, pausat härifrån ett tag. Inte hunnit eller orkat läsa ikapp. Känns som jag bara jobbar och sover. Illamåendet har tack och lov gått över.
Nån mer omföderska som ev. börjat känna rörelser? Jag är snart i v 12 nu och tycker att jag känt fladder. Tror jag var i v 13 förra graviditeten när jag började känna..
Idag gjorde vi KUB ul och allt var bra. Fick 1:5210 så det var inget att oroa sig för där. Bebis sprattlade och gjorde volter
Jag är 36 och detta är mitt fjärde barn.