misspethunia skrev 2014-08-07 00:23:07 följande:
Det här är lite off topic o dessutom ett ilandsproblem, men jag måste bara få avreagera mig. Vi har dop för Olivia på söndag och idag var jag hos frisören för att fixa håret tills dess, för första gången sen en månad innan bebisen kom. Välbehövligt alltså, och jag såg verkligen fram emot att bli fin. Men jag undrar var den där sablans frisören lärt sig klippa?! Jag ser inte klok ut. Och hans klippteknik ska vi inte tala om. Han "klippte" av längderna med rakapparat....?!? Jag är förtvivlad, mitt hopp står till min syster som är rätt duktig på att klippa. Hoppas hon kan då ordning på det på lördag. Annars blir det uppsatt på dopet. Nu har jag gnällt klart.
Jag skulle bli asförbannad! Gå tillbaka och klaga och be om en ny frisör som klipper på riktigt!!!! Angående maten, det kan ju bero på värmen som Enlängtan säger, men så länge hon kissar bra (ett par tunga blöjor/dygn) och är pigg och som vanligt så ska det inte vara någon fara :) min Sebbe åt sämre när det var sådär jättevarmt i mitten/slutet på juni. Man kan försöka mata lite oftare om man är orolig att dom får i sig för lite :) lycka till på dopet! :D