Har ni något bra tips på amnings bh:ar?? Jag använder ett par från Lindex, dom känns ungefär som en sportbh om man ska jämföra med vanliga bh:ar. Jag använde den redan under graviditeten eftersom det blivit trångt i dom vanliga ;) nu tycker jag dock att brösten blivit så tunga (hängiga??) att bh:n inte håller brösten så bra. Hur löst eller hårt jag än spänner axelbanden så åker bandet på ryggen upp jättehögt om ni förstår hur jag menar! Jag vill ha en mjuk och skön men som ändå håller allt på plats, eller, den ska sitta bra! Jag känner att jag inte har så mycket tid att springa i alla butiker för att prova så jag tänkte om ni hade något tips :) kram på er och tusen tack för allt ert stöd ni ger mig, ni är guld värda allihopa!!! Dixiechick - jag har pumpat ett par gånger då brösten varit sprängfyllda och då har han fått ge, vi har även gett ersättning ett par gånger då det känts som att brösten inte räcker till. Vi har pratat om det ett par gånger, att jag ska pumpa mer så han kan ge men det har inte blivit av. Jag är lite rädd att det ska sabba produktionen? Hur mycket pumpar du ut och ger som en måltid? Jag tycker det är jättesvårt, man vet ju inte hur mycket dom äter vid bröstet :/