Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Jag har alltså inte fått sova på natten under flera veckor nu. Är så slut... när min sambo jobbar kväll eller är hemma så brukar han ta henne en timme på morgonen men kommer.in så fort hon är.grinig..... idag var en jäääättejobbog natt och min sambo har lite feber typ 38grader. Så.imorse ville han inte ta henne "jag brukar ju faktiakt alltid göra det men nu har jag feber" fick jag till svar. Alltså, har jag bara en fis på tvären när han är pappaledig så ska jag skylla på det! Ja. Jag överreagerar men jag är så.jäkla trötr. Så då får jag lov att överreagera. :P
Här om dagen kom jag på mig själv.
Vi va hos en kompis och hälsade på. Jag gick som alltid och bar alfred eftersom har vill bli buren för det mesta. Han börjar ju bli lite lung. 8.5 kg så efter en stund så sa jag till Emil att kan du ta honom för jag börjar få kramp.
Då svarar han. Jag har lite ont i huvudet.
Och utan att reagera så sa jag bara jaja men då tar jag honom. Alltså blev inte ens arg, men sen när jag såg kompisens min så slog det mej. Jag är så van att ta han när han blir gnällig/hungrig/ trött osv eller när sambon är trött eller har ont eller är sjuk att jag inte tänker på det längre.